اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داستان نیوشا ضیغمی و گربه اش +عکس


«یکی برای همه» به کارگردانی محمد آهنگرانی از فردا در سینماهای کشور اکران می شود.

روزنامه تماشا: «یکی برای همه» به کارگردانی محمد آهنگرانی از فردا در سینماهای کشور اکران می شود. این فیلم که پیش از این «سرخابی» نام داشت، داستان ساکنان یک آپارتمان را روایت می کند که به دلیل تعارض دیدگاه هایشان مشکلاتی پیدا می کنند.

اکبر عبدی، نیوشا ضیغمی، میر طاهر مظلومی، مجید مشیری، سیاوش خیرابی، شهرام عبدلی، اکرم محمدی، فلور نظری، مهرداد ضیایی و هیلا اکرانی از جمله بازیگران این فیلم هستند و در پوستر این فیلم نیوشا ضیغمی را در کنار گربه اش می بینیم!

داستان نیوشا ضیغمی و گربه اش!

به گزارش «شبکه ایران» این فیلم به تهیه کنندگی انوشیروان نعیمی ساخته شده که در ابتدا به عنوان سرمایه گذار در پروژه حضور داشت اما از آنجا که با سوء استفاده مالی تهیه کننده قبلی کار رضا آشتیانی روبرو شد خود تهیه کار را برعهده گرفت.

«یکی برای همه» به جای «رسوایی» در گروه سینمایی آفریقا اکران خواهد شد. البته سوال مهمی که در این زمینه پیش می آید این است که با این همه فیلمی که درخواست اکران دارند چرا هر هفته شاهد اکران فیلم هایی هستیم که یا تله فیلم بودند یا چند سال از ساختنشان می گذرد یا برای شبکه نمایش ساخته شدند و به یکباره مجوز سینمایی گرفتند. در این باره در روزهای آینده گزارشی منتشر خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
عکس های نیوشا ضیغمی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیوشا ضیغمی در کنار گربه اش+عکس



نیوشا ضیغمی در کنار گربه اش+عکس

«یکی برای همه» به کارگردانی محمد آهنگرانی از جمله فیلمهایی است که بناست از فردا در سینماهای کشور اکران شود. این فیلم که پیش از این «سرخابی» نام داشت داستان ساکنان یک آپارتمان را روایت می کند که به دلیل تعارض دیدگاههایشان مشکلاتی پیدا می کنند.

تصاویر نیوشا ضیغمی , نیوشا ضیغمی و گربه اش
به گزارش شبکه ایران «یکی برای همه» به کارگردانی محمد آهنگرانی از جمله فیلمهایی است که بناست از فردا در سینماهای کشور اکران شود. این فیلم که پیش از این «سرخابی» نام داشت داستان ساکنان یک آپارتمان را روایت می کند که به دلیل تعارض دیدگاههایشان مشکلاتی پیدا می کنند.

اکبر عبدی، نیوشا ضیغمی، میرطاهر مظلومی، مجدی مشیری، سیاوش خیرابی، شهرام عبدلی، اکرم محمدی، فلور نظری، مهرداد ضیایی و هیلا اکرانی از جمله بازیگران این فیلم هستند و در پوستر این فیلم نیوشا ضیغمی در در کنار گربه اش می بینیم!

این فیلم به تهیه کنندگی انوشیروان نعیمی ساخته شده که در ابتدا به عنوان سرمایه گذار در پروژه حضور داشت اما از آنجا که با سوء استفاده مالی تهیه کننده قبلی کار رضا آشتیانی روبرو شد خود تهیه کار را برعهده گرفت.

«یکی برای همه» به جای «رسوایی» در گروه سینمایی آفریقا اکران خواهد شد..... /   inn.ir