اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داستان نماد اعتراض؛ و حالا...علــی کریمی!


روزگاری همین جماعت شعار اعتراضشان روی سکوها علی دایی بود و حالا خودشان دارند به نماد اعتراض خودشان اعتراض می کنند.این بار علی کریمی...

سایت گل: روزگاری شنیدن نام علی دایی روی سکوها دگرگون کننده حال سرمربیانی بود که روی نیمکت پرسپولیس می نشستند و جماعت سکونشین را از خود ناراضی می دیدند.حمید استیلی بیشترین شعار علی دایی را شنید و دست آخر با چشم گریان رفت.رفت تا پرسپولیس روندی دیگر را طی کند.

با این همه شعار علی دایی از روی سکوها برداشته نشد که نشد...علی دایی سایه نامرئی یا حتی کاملا مرئی روی سکوها ماند تا به وقت ناخوشی حال پرسپولیس از سوی سکوها تجویز شود برای بهبود اوضاع.

حالا علی دایی روی نیمکت است.نه حمید استیلی و نه یحیی گل محمدی و نه هیچ مربی دیگری اوتوریته و کاریزمای لازم برای تبدیل شدن به جانشین او یا تهدید تاج و تختش را ندارند.کار اما وقتی تنگ می شود و بحران وقتی بالا می گیرد یکی باید علم شود تا اعتراض سمبلی داشته باشد.چند ساعت پیش نه در آزادی که در تختی نماد جدید اعتراض رونمایی شد.این بار قرعه بله نام علی کریمی خورد.تا کجا روزگاری برسد و علی کریمی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و بشنود که سکوهای پرسپولیس نام یکی دیگر را صدا می کنند.

علی دایی شروع بدی داشته.تیمش امیدوار کننده نیست و به نظر خیلی راه دارد تا تبدیل شدن به آنچه تماشگر سرخ دوست می پسندد.

با این همه تنها 6 بازی گذشته.سپاهان و استقلال اگرچه شاید کمی بهتر نتیجه گرفته باشند یا بهتر بازی کنند اما مثل پرسپولیس کم رمق و کم جان نشان داده اند.تراکتور هم اوضاع خوبی ندارد.شاید کمی برای اعتراض زود باشد.البته حق همیشه با مشتری است


ویدیو مرتبط :
داستان ویدیویی نماد وفاداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش تند مظلومی به شایعات مبنی بر مسئله‌دار بودن مرتضی کریمی در داربی: این بازی کثیف چیست؟/ شاید نماد ۴ آقایان را آزار می‌دهد/ شرف ندارند!



مرتضی کریمی در داربی استقلال و پرسپولیس

این بازی کثیف چیست؟
مظلومی: شاید نماد ۴ آقایان را آزار می‌دهد/ شرف ندارند!

چرا وزارت ارشاد ورود نمی‌کند برای جلوگیری از انتشار این شایعات که حیثیت یک مسلمان را به بازی می‌گیرد. چرا جامعه فوتبال واکنشی نشان نمی‌دهد؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ـ انتشار شایعات مبنی بر مسئله‌دار بودن مرتضی کریمی در داربی استقلال و پرسپولیس در 3 فصل پیش پرویز مظلومی را برآشفته است. اگر چه اشتباه کمک داور در آن مسابقه غیرقابل انکار است اما نسبت دادن پرداخت رشوه آن هم به صورت غیر نقدی(ال سی دی) به کمک داور از آن شایعاتی است که فقط در رسانه‌های ایرانی منتشر می‌شود.

اعتراض پرویز مظلومی به این است که چرا او به وسط دعوایی کشیده‌اند که کوچکترین ارتباطی به وی ندارد.

در همین رابطه پرویز مظلومی به خبرنگار سایت گل گفت:« حرف‌هایی که زده شده است چیز ساده‌ای نیست این حرف‌ها یک عمر شرافت و زندگی فوتبالی هر شخصی را به چالش می‌کشاند و آبروی آدم را به بازی می‌گیرد. چرا جامعه فوتبال به این سمت حرکت کرده است و چرا به این سادگی سنگین‌ترین اتهامات به آدم‌هایی وارد می‌شود که روحشان از این چیزها خبر ندارد.

 

اصلا چرا در دعوای دیگری و تیم‌های دیگر پای کسانی را وسط می‌کشند که اصلا روحشان خبر نداشته و ما واقعا کجای این قضیه هستیم؟ کجای این دعوای آزاردهنده قرار داریم؟ کی شده سرنوشت ما به این چیزها گره بخورد. مگر نه اینکه پارسال خود ما بودیم که به شهادت همین برنامه 90 و مطبوعات اشتباهات داوری از دلایل سقوط تیم آلومینیوم به دسته پایین‌تر بوده است.

 

این چه اخلاقی است، این چه فوتبالی است. چطور شده که ما به خودمان اجازه می‌دهیم اینطور بی‌محابا به دیگران تهمت بزنیم. فدراسیون فوتبال کجاست، چرا وزارت ارشاد ورود نمی‌کند برای جلوگیری از انتشار این شایعات که حیثیت یک مسلمان را به بازی می‌گیرد. چرا جامعه فوتبال واکنشی نشان نمی‌دهد؟»
 
پرویز مظلومی که خیلی عصبانی و ناراحت بود در ادامه گفت:« دوستانی که امروز روی این آتش بنزین می‌ریزند یادشان نرود شاید شعله به خانه آنها هم برسد. من واقعا ناراحت هستم آن هم در روزهایی که من باید روی کارم متمرکز باشم و دینم را به مردم کرمان ادعا کنم، این تهمت‌ها را به آدم می‌زنند.این آدمها شرافت ندارند.»
 
سرمربی سابق استقلال و کنونی مس کرمان در پایان گفت:« واقعا نمی‌دانم پشت این بازی‌های کثیف چیست قرار است مظلومی را بزنند اما چرا هدفشان دشمنی با مردم مس کرمان است شاید آن نماد 4 تاریخی استقلال در دوره ما آقایان را آزار می‌دهد هر چه که هست فقط باید این‌ها را به خدا واگذار کرد. ما که پول و قدرتش را نداریم برای مقابله با چیزهایی که می‌گویند پس از ته دل می‌گویم که آنها را به خدا واگذار می‌کنم. یادمان نرود این دنیا دار مکافات است.»/شبکه خبری دانا