اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داروهای ممنوعه برای ورزشکاران +فایل


مسئول کمیته آموزش و پیشگیری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با اشاره به اعلام فهرست جدید موارد ممنوعه برای ورزشکاران در سال 2014 تاکید کرد: هر امری و هر کسی که باعث مثبت شدن تست دوپینگ ورزشکار شود، در نهایت مسئول و مقصر اصلی خود ورزشکار است.

ایسنا: دکتر افسانه گلشن راز با اشاره به فهرست داروهای ممنوعه سال 2014 که توسط آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ ارائه شد از برخی تغییرات جزیی در فهرست جدید خبر داد.

او به مکمل اوکسی الیت (Oxy Elite) اشاره کرد و گفت: این دارو که برای لاغری تبلیغ می‌شود حاوی مواد ممنوعه است و حتی گاها با اسامی دیگری نیز عرضه می‌شود. البته این مکمل علاوه بر بحث ممنوعیت، عوارض جدی را برای مصرف‌کنندگان به همراه دارد.

دکتر گلشن‌راز تصریح کرد: این مکمل حاوی مواد ممنوعه‌ای است که در ماده Jack 3D نیز وجود دارد و سبب محرومیت چند ورزشکار ایرانی در چند وقت اخیر شده است.

این متخصص پزشکی ورزشی با بیان اینکه گاهی ورزشکاران اطلاعی از اینکه ماده‌ای که مصرف می‌کنند حاوی مواد غیرمجاز است، افزود: گاهی ورزشکار قرصی مثل سرماخوردگی را مصرف می‌کند و نمی‌داند که ممکن است مصرف همین قرص وقتی بیشتر از حد مجازباشد، می‌تواند تست دوپینگ را مثبت کند.

او تاکید کرد: ورزشکاران حداقل تا 24 ساعت قبل از مسابقه از مصرف موادی که نمی‌دانند حاوی چه چیزهایی است خودداری کنند.

گلشن راز درباره مواردی که سبب مثبت اعلام شدن تست دوپینگ ورزشکار می‌شود، گفت: آنچه که باعث افزایش کارایی ورزشکار می‌گردد،‌آنچه که با روح ورزش در تناقص است و آنچه که برای ورزشکار عوارض جسمانی و روحی دارد. اگر دو مورد از این سه مورد درباره ورزشکار صدق کنند،‌آنگاه آن ماده به عنوان ماده غیرمجاز شناخته می‌شود.

این متخصص پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: تمامی مواردی که باعث مثبت اعلام شدن تست دوپینگ ورزشکار می‌شود بر عهده خود اوست. حتی اگر پزشک و مسئول تیم توصیه‌ای را برای مصرف ماده‌ای به ورزشکار داشته باشند و آن ماده سبب مثبت اعلام شدن تست دوپینگ شود باز هم مقصر اصلی خود ورزشکار است و باید پاسخگو باشد.

برای دانلود فهرست داروهای ممنوعه در سال 2014 اینجا را کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
نحوه اپلود کردن و فروش فایل ها در سایت ایتی فایل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دسترسی سریع به فایل های پرکاربرد درآفیس



 

 

 

 


روزانه ممکن است در هنگام کار با کامپیوتر نیازمند ویرایش فایلهای مختلفی در نرم افزارهایی نظیر Word و Excel باشید. بدین منظور آیا هر بار به جستجوی فایلهای مورد نظر بر روی هارد پرداخته و سپس آنها را باز میکنید؟ اینکار ممکن است تا حدودی مناسب باشد اما برای فایل های پرکاربرد که زیاد با آنها سر و کار دارید راه چندان خوبی نیست. در آفیس 2007 فکر مناسبی برای فایلهای پرکاربرد شما شده است ؛ به طوریکه میتوانید فایل هایی که زیاد با آنها کار دارید را همواره در نزدیکی خود احساس کنید. در این ترفند به معرفی این قابلیت جالب آفیس 2007 در نرم افزارهای Excel ، Word و PowerPoint میپردازیم.

 


برای اینکار:


یکی از نرم افزارهای Excel ، Word و یا PowerPoint موجود در Office 2007 را اجرا نمایید.
حال بر روی دکمه Office کلیک کنید (منظور دکمه با نشان Office در گوشه بالا سمت چپ برنامه است).


پس از اینکار خواهید دید که قسمتی به نام Recent Documents پدیدار خواهد شد.
حتمأ با این قسمت که در نسخه های قبلی آفیس نیز وجود داشت آشنا هستید.
در این لیست ، شما میتوانید آخرین فایل های باز شده توسط برنامه را مشاهده کنید.
طبعأ این لیست فایلهای پرکاربرد شما را نشان نمیدهد و تنها جهت مشاهده آخرین فایل های باز شده استفاده میشود.


اکنون اگر با دقت به این لیست بنگریم در کنار هر یک علامت یک سنجاق قابل مشاهده است.
حال فرض کنید یکی از فایلهای پرکاربرد شما در این لیست وجود دارد. کافی است بر روی علامت سنجاق در کنار آن کلیک کنید تا فعال شده و به به رنگ سبز تغییر پیدا کند.
با اینکاری که صورت دادید دیگر فایل انتخاب شده شما توسط سنجاق ، برای همیشه در این لیست حضور دارد و با باز نمودن فایل های جدید دیگر در برنامه نیز از لیست خارج نمیشود. در نتیجه میتوانید به سادگی فایل مورد نظر خود را هر بار تنها با کلیک بر روی دکمه آفیس پیدا کرده و باز کنید.
شما میتوانید فایلهای پرکاربرد خود را یکبار در برنامه باز کنید و پس از پدیدار شدن در لیست Recent Documents با کلیک بر روی سنجاق آن را برای همیشه در لیست حفظ کنید.
طبعأ با کلیک مجدد بر روی سنجاق و غیرفعال کردن آن ، قابلیت نگه داشتن فایل در لیست نیز از بین میرود.

همچنین جهت بهبود کارکرد این قسمت میتوانید تعداد فایل های نمایش داده شده در لیست Recent Documents را بیشتر کنید.

 

بدین منظور:


بر روی دکمه Office کلیک کنید.
سپس Word Options (یا Excel Options یا PowerPoint Options) را انتخاب کنید.
در پنجره جدید از منوی کناری Advanced را بزگزینید.
حال اسکرول را پایین آورده تا گزینه Show this number of Recent Documents را بیابید. اکنون میتوانید هر مقدار دلخواهی که مورد نظرتان است تا در لیست Recent Documents نمایش داده شود را در این قسمت وارد کنید.
در پایان دکمه OK را بزنید تا تغییرات حاصل گردد.