اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دادگاه «محمد مرسی» به تعویق افتاد


دادگاه رسیدگی به اتهامات رئیس جمهوری برکنار شده مصر و 10 تن از رهبران اخوان المسلمین که قرار بود ظهر امروز برگزار شود، به تعویق افتاد.

خبرگزاری مهر: اخبار رسیده از قاهره پایتخت مصر حاکی از آن است که دادگاه «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر و 10 تن از رهبران اخوان المسلمین تا 19 ماه می به تعویق افتاد.

گفتنی است، جلسه امروز دادگاه قرار بود به بررسی موضوع همکاری مرسی با دولت قطر، بپردازد.

اتهام 10 تن از سران اخوان المسلمین که جلسه دادگاه آنها نیز قرار بود امروز برگزار شود، درخواست پول از کشورهای خارجی در مقابل ارائه اطلاعات و اسناد محرمانه مصر بوده است.


ویدیو مرتبط :
خرید تضمینی شیر دوباره به تعویق افتاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دادگاه سلمان خان باز هم به تعویق افتاد


دادگاه سلمان خان بازیگر مشهور بالیوود به جرم تصادف منجر به قتل، تا 5 سپتامبر (14 شهریور) به تعویق افتاد.

خبرگزاری مهر: دادگاه سلمان خان بازیگر مشهور بالیوود به جرم تصادف منجر به قتل، تا 5 سپتامبر (14 شهریور) به تعویق افتاد.

 سلمان خان بازیگر هندی که قرار بود برای تصادف منجر به قتلی که یک دهه پیش انجام داده است، بار دیگر دادگاهش به تعویق افتاد.

دادگاهی در بمبئی که قرار است به این پرونده رسیدگی کند، این پرونده را تا 5 سپتامبر به تعویق انداخت تا یک قاضی جدید به نام دی.دبلیو.دشپاندی به این پرونده رسیدگی کند.



گرچه سلمان خان از حضور در همه مراحل دادگاه معاف شد و در جلسه دیروز دادگاه (دوشنبه) نیز حضور نداشت، اما این موضوع بر بعضی از برنامه های فیلمبرداری او تاثیر گذاشته است. از جمله این که دولت بریتانیا برای فیلمبردای فیلم "کیک" در گلاسکو از دادن ویزا به وی خودداری کرد و سلمان خان از حضور در یک کنسرت در شیکاگو هم باز ماند.

اتهامات ارایه شده علیه او به دلیل تصادفی در 28 سپتامبر 2002 است. او پنج مرد بی‌خانمان را که کنار خیابان خوابیده بودند زیر گرفت و در این ماجرا یکی از آنها کشته شد. این پرونده در دادگاه‌های مختلف مطرح شد اما سرانجام ماه پیش او به اتهام قتل مقصر شناخته شد و در این صورت باید به مدت 10 سال زندانی شود.

هرچند مطبوعات هندی به این رویه در هند اعتراض دارند و معتقدند با طولانی شدن مراحل بررسی در سیستم قضایی، جرم کم رنگ می شود اما به نظر می رسد این بازیگر این بار با خطری جدی روبه رو است.

علاوه بر فیلم "کیک" که اکنون در مرحله تولید قرار دارد، سلمان خان قرار است مجری برنامه "رییس بزرگ" در یک شبکه تلویزیونی هند باشد. او بازی در فیلم های "روانی" و "هیچ راهی راه من است" را نیز در برنامه هایش دارد.

سلمان خان که یکی از مشهورترین بازیگران بالیوود است در بیش از 80 فیلم هندی بازی کرده که "آماده"، "بادیگارد" و "دابانگ" از جمله آنهاست.