اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دادگاهی در فرانسه مجوز مرگ یک بیمار لاعلاج را صادر کرد



اخبار,اخبار اجتماعی,مرگ خودخواسته

 

 اخبار اجتماعی -  دادگاهی در فرانسه مجوز مرگ یک بیمار لاعلاج را صادر کرد

 بالاترین مرجع قضایی در فرانسه با صدور حکمی اجازه داد که پزشکان به زندگی مردی که از شش سال قبل در وضعیت موسوم به «زندگی نباتی» است پایان بدهند.

به گزارش خبرآنلاین،مرگ خودخواسته در فرانسه غیرقانونی است هرچند پزشکان اجازه دارند که بر اساس قانونی که سال 2005 تصویب شده است، مراقبت از بیماری را که «به طور مصنوعی» زنده است متوقف کنند.

فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه وعده داده است که سال آینده اجازه بدهد مرگ خود خواسته قانونی بشود.

این پرونده علاوه بر دامن زدن به بحثهای گسترده در فرانسه درباره «اوتانازی» یا «مرگ خودخواسته» باعث شده است که اعضای خانواده این مرد دو دسته بشوند.

در حالی که همسر و شماری از خواهران و برادران این مرد موافق پایان دادن به زندگی او هستند، پدر و مادر او مخالف این تصمیم هستند. پدر و مادر این مرد برای جلوگیری از قطع دستگاه هایی که او به کمک آنها زنده است، به دادگاه حقوق بشر اروپا شکایت برده اند.
 اخبار اجتماعی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
ماجرای عنایت امام زمان ع به بیمار لاعلاج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجوز بازی عمادرضا هنوز صادر نشده است



 

 

مجوز بازی عمادرضا هنوز صادر نشده است

 

با وجود عقد قرارداد با شاهین بوشهر

مجوز بازی عمادرضا هنوز صادر نشده است

مجوز بازی بازیکن عراقی شاهین بوشهر هنوز صادر نشده است.

عماد محمد رضا با وجود عقد قرارداد با باشگاه شاهین بوشهر هنوز نتوانسته برای این تیم بازی کند و دلیلش هم عدم صدور ITC این بازیکن عراقی است.

مجید کنگانی مدیرعامل شاهین بوشهر در این زمینه گفت: نگرانی از این بابت نداریم و مشکل عمادرضا حل می‌شود و این بازیکن نیز برای ما بازی خواهد کرد.

گفتنی است، عمادرضا فصل گذشته عضو تیم سپاهان اصفهان بود و پیش از عقد قرارداد با شاهین مذاکراتی با پرسپولیس انجام داده بود.