اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دادستان تهران: علی شکوری راد بازداشت شد/ مهدی هاشمی به محض ورود دستگیر می شود



 

 

دادستان تهران: علی شکوری راد بازداشت شد/ مهدی هاشمی به محض ورود دستگیر می شود

 

دادستان تهران: علی شکوری راد بازداشت شد/ مهدی هاشمی به محض ورود دستگیر می شود

دادستان تهران از دستگیری علی شكوری راد عضو شورای مركزی حزب مشاركت خبر داد و گفت: مهدی هاشمی نیز به محض ورود به تهران دستگیر خواهد شد.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران امروز در جمع خبرنگاران اعلام كرد: علی شكوری راد به دلیل اتهامات امنیتی شب گذشته بازداشت شد.

دادستان تهران گفت: مهدی هاشمی نیز به محض ورود به تهران دستگیر خواهد شد...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
حاشیه های جنجالی سخنرانی شکوری راد دردانشگاه سیستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دادستان تهران: قوه قضاییه مدعی مهدی هاشمی است



 

دادستان تهران: قوه قضاییه مدعی مهدی هاشمی است

 

دادستان تهران از مقامات اجرایی و تقنینی بار دیگر خواست در پرونده‌های قضایی دخالت نكنند.عباس جعفری دولت‌آبادی با اشاره به انتشار برخی مطالب منتسب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بعضی از سایت‌های خبری و جراید كشور، به ایسنا گفت: روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری مطالبی به نقل از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص رسیدگی به موضوع پرونده روزنامه ایران مطرح شده است كه امیدواریم این اظهارات صحت نداشته باشد.

 

دادستان تهران با ابراز تاسف از چنین اظهارنظرهایی بدون در نظر گرفتن قوانین و مقررات افزود: چون در مورد روزنامه‌ ایران پرونده قضایی تشكیل شده و رسیدگی به آن در حال انجام است انتظار می‌رود مقامات اجرایی و تقنینی به نحوی اظهارنظر نكنند كه شائبه تلاش آنان برای تاثیرگذاری در فرآیند قضایی به اذهان متبادر شود.

وی افزود: بارها تاكید شده است كه قوه قضاییه مدعی مهدی هاشمی است، بنابراین ارتباط دادن اقدام مدیر مسوول یك نشریه كه در مورد آن اعلام جرم شده است با پرونده‌ مهدی هاشمی محلی از اعراب نداشته و به نوعی خلط مبحث است.

دادستان تهران مجددا تاكید كرد: در مورد پرونده مهدی هاشمی اقدامات لازم انجام شده و در صورت ورود وی به ایران با نامبرده طبق مقررات اقدام خواهد شد.

جعفری دولت‌آبادی خاطرنشان كرد: در صورت تكرار این قبیل اظهارنظرها، در مورد مرتكب یا مرتكبین وفق مقررات اقدام لازم به عمل خواهد آمد.../ایسنا