اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دادخواست طلاق، زن جنایتکار را لو داد



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

معمای قتل مرد جوان وقتی حل شد که دادخواست طلاق همسرش که زیر صندلی ماشین او پنهان شده بود، پیدا شد.

بررسی‌های پلیس نشان داد كه زن جوان با اجیر كردن هم دانشگاهی خود نقشه قتل همسرش را عملی كرده ‌است.


ساعت 3بامداد 30بهمن‌ماه، زن جوانی هراسان با پلیس شهرستان سیاهكل در استان گیلان تماس گرفت و خبر از قتل شوهرش داد. این تماس كافی بود تا تیمی از كارآگاهان راهی محل جنایت شوند.

آنها پس از حضور در خانه با جسد خونین مرد جوانی روبه‌رو شدند كه غرق در خون در سالن پذیرایی افتاده بود. همسر وی كه به‌شدت بیتابی می‌كرد به كارآگاهان گفت: به همراه فرزند 6ساله‌ام در اتاق خواب خوابیده بودیم كه ناگهان صدای درگیری شنیدم. ازخواب پریدم و به سمت پذیرایی رفتم.

 

یكدفعه 2مرد را دیدم كه با چاقو همسرم را تهدید می‌كردند. شوهرم فریاد زد كه به اتاق برگردم. مردان ناشناس برای سرقت آمده بودند اما بعد از درگیری با همسرم، چند ضربه به او زدند و از ترس بدون اینكه سرقتی انجام دهند، پا به فرار گذاشتند.

اظهارات این زن در حالی بیان می‌شد كه كارآگاهان از همان ابتدا به رفتارهای او شك‌كردند. برای همین وی را زیرنظر گرفتند و متوجه شدند كه از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشته است. این زن 29ساله مدعی بود كه با همسرش هیچ اختلافی نداشته است تا اینكه كارآگاهان در بازرسی خودروی وی یك برگه دادخواست طلاق پیدا كردند كه زیر صندلی ماشین پنهان كرده بود. همین سرنخ كافی بود تا وی اسرار جنایت را فاش كند. او گفت: مدت‌ها بود كه با همسرم اختلاف داشتم تا جایی كه دادخواست طلاق تنظیم كردم و می‌خواستم به دادگاه خانواده ارائه بدهم اما می‌ترسیدم طلاقم ندهد.

زن جوان كه دانشجوی یكی از دانشگاه‌های استان گیلان است در ادامه گفت: چند وقت پیش در دانشگاه با یكی از همكلاسی‌هایم به نام رضا آشنا شدم. او 23سالش بود و وقتی شنید با همسرم اختلاف دارم قول داد كه برای جدایی از همسرم كمكم كند. اما من می‌دانستم شوهرم طلاقم نمی‌دهد برای همین نقشه قتل او را طراحی كردم و از رضا خواستم تا آن را اجرا كند. او قبول كرد و قرار شد بعد از كشتن همسرم به صحنه‌سازی‌ دست بزنم و برای گمراه كردن پلیس داستانی دروغین مطرح كنم.

شب حادثه درحالی‌كه خود را به خواب زده و در را برای ورود رضا و دوستش باز گذاشته بودم آنها در نقش سارق وارد خانه‌ام شدند و دست به قتل شوهرم زدند. پس از آن نیز خانه را ترك كردند و من طبق نقشه‌ای كه كشیده بودیم با پلیس تماس گرفتم.
بعد از اعترافات این زن، تیمی از مأموران با دستور سرهنگ فلاح كریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان جست و جوی خود را برای دستگیری 2متهم دیگر آغاز كردند تا اینكه 10ساعت بعد هردو در شهرستان سیاهكل به دام افتادند.

رضا هم دانشگاهی زن جوان در بازجویی‌ها به جنایت اعتراف كرد و گفت: وقتی میترا پیشنهاد قتل شوهرش را مطرح كرد قبول كردم كمكش كنم. برای اجرای این سناریو یكی از دوستانم را هم با خود بردم و به دروغ به او گفتم كه می‌خواهم از یكی از دوستانم زهرچشم بگیرم، برای همین او همراهم آمد.به گزارش همشهری، هرسه‌متهم پرونده بعد از اعتراف به جنایت و بازسازی صحنه قتل، با قرار قانونی روانه زندان شدند.

 

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو مرتبط :
دادخواست طلاق زوجه چه شرایطی را می طلبد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب و شتم وحشیانه زن توریست پس از ساعت‌ها تعرض/جنایتکار پس از 5 سال لو رفت+تصاویر



یک مرد اهل" مراکش " به اتهام تجاوز و مبادرت به ضرب و شتم بازداشت شد .

به گزارش اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " محمد فادل ال انساری " 33 ساله اهل " مراکش " در یک حمله وحشیانه به یک خانم توریست اهل " بریتانیا " او را به شدت زخمی کرده و مورد تجاوز قرار داد.

براساس گزارش پلیس این جنایت کار بی رحم که به عنوان یک پیشخدمت در یک رستوران ساحلی کار می کرد به خانم " چریل مدیون " 21 ساله که به عنوان یک توریست از " بریتانیا " به " مراکش " رفته بود و پس از صرف شام آقای " فادل" خواسته او را تا آپارتمانش همراهی کند ولی قربانی را با تهدید چاقو به نزدیک ساحل برده و به او تجاوز کرد و سپس برای از بین بردن شواهد قربانی را با ضربات چاقو از ناحیه گردن و کمر مورد اصابت قرار داده و قصد کشتن او را داشته وسپس از محل جنایت گریخت.

 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


پلیس در ادامه افزود: این قربانی که غرق در خون بود به سختی توانسته خود را به جاده برساند و به کمک مردم به بیمارستان برده شود .

دکتر او در گزارش خود گفت : نجات " چریل " یک معجزه است .

سپس این قربانی در تلاشی که برای یافتن جنایتکار 5 سال به طول انجامید سرانجام با بررسی DNA  موجود بر روی ته سیگار استعمال شده توسط جنایتکار پلیس او را دستگیر شد.

 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که " فدال" در سال 2010 نیز به یک توریست " بریتانیایی" دیگر حمله و تجاوز کرد .

گفتنی است،او که اعتیاد به کوکائین دارد در دادگاهی که برگزار شد به 23 سال حبس محکوم شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران