اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خیانت به همسر با پیشنهاد به دانش آموز 15 ساله



خیانت به همسر با پیشنهاد به دانش آموز 15 ساله

معلم 37 ساله، به دانش آموز 15 ساله، الکل داد و تصاویر خصوصی خود را برای وی ارسال کرد، اما شوهرش در کنار او در دادگاه حاضر شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش جام نیوز، یک معلم متاهل، به ارسال تصاویر مستهجن خودش به گوشی تلفن دانش‌آموز 15 ساله و خوراندن الکل به وی، متهم شد.اما علیرغم این اتهام علیه "آندره برنان"، شوهرش در حمایت از وی در دادگاهی در "میشیگان"، حاضر شد.

وکیل این زن می‌گوید: آقای "برنان"، حمایت زیادی از همسرش دارد و این دو، همدیگر را بسیار دوست دارند.به گفته پلیس، نیروی گشت در حال گشت زنی بود که خانم "برنان" را همراه با دانش آموزی در حال مستی، پیدا کرد و با جستجوی گوشی این معلم، تصویر مستهجنی از او در گوشی این دانش آموز پیدا شد که به وی ارسال شده و اکنون خانم "برنان" متهم است که تصاویر مستهجن خود را به افراد صغیر، ارسال کرده و به او الکل داده است.

اگر اتهامات این زن ثابت شود، منجر به زندانی شدن 6 ساله وی می‌شود.او اکنون با وثیقه 10 هزار دلاری، آزاد است و به وی گفته شده تا نتیجه دادگاه با این دانش آموز هیچ گونه ارتباطی نداشته باشد./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ قتل محسن خشخاشی توسط دانش آموز 15 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت نرم افزار تشخیص تومور سرطانی توسط دانش‌آموز 15 ساله+تصویر



اخبار,اخبار علمی,نرم افزار تشخیص تومور سرطانی,ساخت نرم افزار تشخیص تومور سرطانی

 

اخبار علمی - ساخت نرم افزار تشخیص تومور سرطانی توسط دانش‌آموز 15 ساله+تصویر

جوان 15 ساله‌ای، ابزاری برای تشخیص تومور سرطانی ساخته است که نه تنها نوآورانه است بلکه تأثیر زیادی در علم دارد.

«ناتان هان» با 15 سال سن، نخستین جایزه اینتل بین‌المللی علوم و مهندسی «گوردون ای مور» و یک چک 75 هزار دلاری در ورود خود به دبیرستان به دلیل ساخت ابزاری که قادر به تعیین جهش‌های ژنتیکی که موجب سرطان می‌شوند، دریافت کرد؛ این جایزه برای نخستین بار در این مسابقه داده شده است.

 

اخبار,اخبار علمی,نرم افزار تشخیص تومور سرطانی,ساخت نرم افزار تشخیص تومور سرطانی


این پروژه بسیار ارزشمند نه تنها نوآورانه است بلکه تأثیر زیادی در علم دارد.

وی با الگوریتم جدید خود امیدوار است پیشبردی در تحقیقات سرطانی به ویژه علل آن داشته باشد؛ «ناتان هان» دانش‌آموز سال اول مدرسه لاتین در بوستون، نرم افزار خود را مورد تجزیه و تحلیل‌های ژنتیکی قرار داده است؛ وی علاقه زیادی به زیست شناسی، آمار و علوم کامپیوتر دارد.

این جوان 15 ساله می‌گوید این ابزار می‌تواند برای تجزیه و تحلیل ژنوم استفاده شود و فعلاً تصمیم به تجاری کردن این ابزار ساخته شده ندارد و مایل است این وسیله را توسعه داده و به مطالعات خود در این زمینه ادامه دهد.

این مسابقه بین بیش از 1700 دانشمند جوان از سراسر جهان برگزار شد؛ 500 فینالیست برای تحقیق خود به رسمیت شناخته شدند و هر برنده جایزه 5000 دلاری دریافت کرد؛ نفرات بعدی «لنارت کلورت» 15 ساله، «شانون لی» 17 ساله نیز هر یک از موسسه اینتل جایزه دریافت کردند.

 

اخبار علمی - خبرگزاری فارس