اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خیابان های منتهی به کاخ سفید مسدود شد


پلیس آمریکا چند خیابان منتهی به کاخ سفید را مسدود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: پلیس آمریکا چند خیابان منتهی به کاخ سفید را مسدود کرد.

پلیس فدرال آمریکا می گوید شنیدن صدای تیراندازی موجب شده است خیابان های منتهی به کاخ سفید را ببندد.


ویدیو مرتبط :
زیر زمین کاخ سفید(قسمت اول)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیویورک تایمز: کاخ سفید در حال بررسی ارائه پیشنهاد دسترسی به دارایی‌های مسدود شده ایران در آمریکاست



پیشنهاد دسترسی به دارایی‌های مسدود شده ایران در آمریکا

نیویورک تایمز:
کاخ سفید در حال بررسی ارائه پیشنهاد دسترسی به دارایی‌های مسدود شده ایران در آمریکاست

یک روزنامه آمریکایی به نقل از یک مقام ارشد این کشور اعلام کرد دولت اوباما در حال ارزیابی پیشنهاد کاهش شدت تحریم‌های ضدایرانی با ارائه پیشنهاد دسترسی به میلیاردها دلار دارایی‌های مسدود شده تهران در آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه نیویورک‌تایمز، یک مقام بلندپایه آمریکایی روز پنجشنبه اعلام کرد دولت اوباما در حال سنگین و سبک کردن پیشنهادی برای کاهش شدت تحریم‌ها علیه ایران با ارائه پیشنهاد دسترسی به میلیاردها دلار دارایی‌های مسدود شده تهران در آمریکاست. به نوشته این روزنامه آمریکایی این پیشنهاد در صورتی است که ایران گام‌های مشخصی برای جلوگیری از برنامه هسته‌ای خود بردارد.

یکی از مقامات بلندپایه آمریکایی با اعلام این خبر گفت که در این زمینه دسترسی به میلیاردها دلار از دارایی های مسدود شده دولت ایران برر سی می شود.

وی افزود: «چنین طرحی که بنابر آن آمریکا دارایی‌های خارجی ایران را آزاد می کند، از بروز تنش‌های سیاسی و دیپلماتیک در لغو تحریم ها که مورد توافق شماری از کشورها بود، جلوگیری می کند.»

این سیاستمدار آمریکایی در ادامه گفت که این اقدام به اوباما امکان انعطاف پذیری در واکنش به پیشنهادهایی که ایرانی ها در جریان مذاکرات داده اند را فراهم می‌کند بدون اینکه به تحریم هایی که برای سالها علیه ایران اعمال شده، لطمه وارد کند.

/فارس