اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خیابان آزادی مملو از جوانان و نوجوانان است


مردم همیشه در صحنه تهران امسال با حضور مضاعف خود در راهپیمایی 22 بهمن ، خیابان آزادی تهران را مملو از حضور پرشور خود در راستای اطاعت از رهبری و حمایت از دولت کرده اند.

خبرگزاری ایرنا: مردم همیشه در صحنه تهران امسال با حضور مضاعف خود در راهپیمایی 22 بهمن ، خیابان آزادی تهران را مملو از حضور پرشور خود در راستای اطاعت از رهبری و حمایت از دولت کرده اند.

در سطح خیابان آزادی و قبل از شروع ساعت رسمی راهپیمایی 22 بهمن مردم تهران به خصوص جوانان و نوجوانان حضور چشمگیری دارند.

دست نوشته ها و پلاکاردهای آنها با مضامینی مبنی بر آمادگی و استقامت در راه حفظ آرمان های نظام اسلامی است.

پلاکاردهای در دست مردم هم فهرستی از افتخارات ایران را به نمایش گذاشته است.

امسال برخلاف سال های قبل شعارهای موجود بر روی این پلاکاردها اشاره به پیشرفت های ایران در فناوری های جدید در عرصه نظامی، صنعتی، دارویی و پزشکی دارد.

در حاشیه خیابان آزادی هم غرفه هایی دایر شده تا پیشرفت های علمی فرزندان این مرز و بوم را به نمایش بگذارند.

حضور انبوه و چشمگیر جوانان خصوصا دختران و پسران سرزمین پرافتخار یکی از تفاوت های امسال سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با سال های قبل است.


ویدیو مرتبط :
تکنو نوجوانان در خیابان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی علل ناکامی تیم‌های جوانان و نوجوانان در نشست کمیته فنی



 

 

بررسی علل ناکامی تیم‌های جوانان و نوجوانان در نشست کمیته فنی

 

نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای بررسی عملکرد تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی زیر 16 سال و زیر 19 سال آسیا چهارشنبه صبح برگزار می‌شود.

پس از ناکامی تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان کشورمان در مسابقات آسیایی قهرمانی زیر 16 سال و زیر 19 سال آسیا نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال به منظور ارزیابی این نتایج  ساعت 9:30 دقیقه صبح فردا (چهارشنبه) در دفتر علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان برگزار می‌شود.

در این نشست علی کفاشیان رئیس، مهدی تاج نایب رئیس، مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون، فریدون معینی رئیس کمیته تیم‌های ملی و کمیته جوانان فدراسیون، افشین قطبی، غلامحسین پیروانی، علی دوستی و اکبر محمدی مربیان تیم‌های پایه، امیر قلعه نویی و منصور ابراهیم زاده نماینده باشگاه‌ها در آن حضور خواهند داشت.

تیم فوتبال جوانان کشورمان که با تیم‌های کره جنوبی، استرالیا و یمن در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جوانان همگروه بود با کسب دو شکست برابر کره جنوبی(2 بر صفر) و استرالیا(3 برصفر) و یک پیروزی برابر یمن(2 بر صفر) از صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها باز ماند.

همچنین تیم فوتبال نوجوانان ایران مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که در این رقابت‌ها با تیم‌های کره‌شمالی، سوریه و عمان همگروه بود، در نهایت با بدست آوردن یک پیروزی برابر عمان(5 بر یک)، یک تساوی برابر سوریه(یک بر یک) و یک شکست مقابل کره شمالی(2 بر صفر) وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها داشت.