اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خیابان‌ها بعد از گران شدن خودرو اینگونه تغییر کردند



خیابان‌ها بعد از گران شدن خودرو اینگونه تغییر کردند

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

 نمک نیوز


ویدیو مرتبط :
آتش گرفتن خودرو گران قیمت در خیابان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران ترین خودرو خیابان های ایران+قیمت



گران ترین خودرو خیابان های ایران

مشکل پلاک گذاری مازراتی برطرف و این خودرو مزین به پلاک ملی شد. همین اتفاق کافی بود تا محصولات این خودروساز لقب «گران قیمت ترین» خودرو بازار کشور را نیز از آن خود کند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که امروز با مبلغ یک میلیارد تومان چه کارهایی می توان انجام داد؛ از راه اندازی یک کسب و کار پرسود گرفته تا خرید آپارتمانی بسیار لوکس و یا احیانا آپارتمانی برای خودتان و مثلا خانه ای برای مادری که سر پیری مستاجر یک نوکیسه نباشد و ... یا اگر آرزوی دیدن گوشه وکنار دنیا را داشته باشید، به دور دنیا سفر کنید و احتمالا هزار تا رویا و فکر و ایده جورواجور ... اما در همین شهر کسانی هستند که این مبلغ را صرف خرید یک خودرو می کنند.

طبق اعلام رسمی شرکت سازنده، این پیشرانه می تواند گرن کابریواسپورت را در عرض 2/5 ثانیه از حالت سکون به مرز سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند که این رقم حدود 2/0 ثانیه کمتر از رکورد مدل عادی گرن کابریو است.

همچنین مهندسان مازراتی با به کارگیری آخرین ترفندهای تولیدی در ساخت شاسی و سیستم تعلیق کاملا جدید این خودرو توانسته است وزن گرن کابریو اسپورت را به میزان 100 کیلوگرم نسبت به مدل پیشین کاهش دهند. توزیع وزن در این خودرو در حالت سقف بسته به صورت 49 درصد روی محور جلو و 51 درصد روی محور عقب است که این نسبت در حالت باز بودن سقف به 48 درصد روی محورجلو و 52 درصد رویمحور عقب می رسد.

علاوه بر بازبینی و بازطراحی های صورت گرفته در قسمت های مختلف این خودرو، مجموعه ترمزگیری گرن کابریو اسپورت نیز تغییرات گسترده ای را به خود دیده است. مجموعه ترمزگیری این خودرو با دارا بودن دیسک های 360 میلی متری در چرخ های محور جلو و 330 میلی متری در محور عقب به کمک انواع سامانه های کمکی همچون Brake Assist سطح متفاوتی از احساس امنیت را برای راننده به همراه می آورد. طبق اعلام شرکت مازراتی، سامانه ترمزگیری گرن کابریو اسپورت در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به 35 متر مسافت نیاز دارد تا این خودرو 1980 کیلوگرمی را به حالت ایست کامل درآورد.

مصرف سوخت این هیولای 450 اسب بخاری در سیکل بزرگراه فقط و فقط هشت لیتر در هر صد کیلومتر از پیمایش مسیر خواهد بود. شرکت مازراتی یک باک سوختگیری 75 لیتری را برای گرن کابریو اسپورت در نظر گرفته که با توجه به میزان مصرف سوخت خودرو کافی به نظر می رسد.

همچنین گرن اسپورت در هر کیلومتر از رانندگی 337 گرم گاز سمی CO2 منتشر می کند. مازراتی گرن کابریو اسپورت ابعادی به میزان 4881 میلی متر طول، 2056 میلی متر عرض و 1353 میلی متر بلندا را دارا بوده و صندوق بار این خودرو کانورتیبل به 173 لیتر می رسد.

این خودرو به صورت استاندارد با رینگ هایی به ابعاد 35ZR20/245 در محور جلو و 35ZR20.285 در محور عقب تولید می شود و مشتریان می توانند نوع خاصی از رینگ های 9 بازو را با رنگ مشکی مات سفارش دهند که طبق اعلام شرکت مازراتی در ساخت آنها از صور فلکی الهام گرفته شده است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

موقعیت در بازار داخلی

با آنکه سال گذشته پیش بینی می شد با واردات نخستین محموله مازراتی به کشور قیمت این محصولات از حدود 400 میلیون تومان آغاز و به 600 میلیون تومان ختم شود اما امروز قیمت پایه مدل گرن تورسمو رقم بالای 620 میلیون تومانی یافته و مدل گرن کابریو اسپورت نیز با قیمت 900 میلیون تومانی رکورددار قیمت خودروهای سواری در بازار خودرو پایتخت است.

از مهمترین رقبای مازراتی گرن تورسمو در بازار داخلی می توان به نسل نو مرسدس بنز SL-Class با قیمت 750 میلون تومانی SL500) و پورشه 911-(Carrera با قیمت 580 تا 720 میلیون تومانی اشاره کرد./باشگاه خبرنگاران

 

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران