اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خوشگذرانی سارقان 600 میلیونی دوام نداشت/ مالباخته به طلاهایش رسید



فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت استان فارس از دستگیری سارقان منزل و کشف طلاهای مسروقه پس از هشت ساعت خبر داد.

اخبار,اخبارحوادث,سارقان منزل

سرهنگ یوسف کریمی راد فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت استان فارس در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر حاجی آباد این شهرستان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و در کمتر از ۸ ساعت پس از وقوع سرقت، سه متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت افزود: متهمان در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری طلا به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

سرهنگ کریمی راد با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: شهروندان از نگهداری طلا و جواهرات خود در منزل خودداری نمایند و اموال باارزش خود را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
توافق 600 میلیونی با 4 ماشین اضافه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن مالباخته به موقع رسید



 

مرد شیادی كه در پوشش اجاره املاك با كلاهبرداری از مردم قصد فرار از محل را داشت، دستگیر شد.


سرهنگ مهرداد یگانه، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی با اشاره به این خبر گفت: در آخرین روزهای آذر ماه و به دنبال تماس مردمی با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این كه صاحب بنگاهی در منطقه سعادت‌آباد تهران هنگام تخلیه محل كار خود با یك زن مالباخته درگیر شده است، ماموران كلانتری ۱۳۴ شهرك قدس با عزیمت به محل و پس از بررسی موضوع مرد بنگاهدار را دستگیر كردند.



با تحقیق مقدماتی و تشكیل پرونده‌ای در این ارتباط موضوع به دستور بازپرس رنگ‌آمیز به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.



با تحقیق از زن شاكی وی بیان كرد، با مراجعه به یك بنگاه به قصد اجاره خانه‌ای، صاحب بنگاه آپارتمانی را نشانم داد و من بابت اجاره آپارتمان ۲۰ میلیون تومان به وی پرداخت كردم و قرار شد بقیه ودیعه را هنگام تحویل آپارتمان پرداخت كنم و زمانی كه این پول را پرداخت كردم، روز بعد با مراجعه به محل، مردی كه در خانه حضور داشت خود را مالك ساختمان معرفی كرد و گفت: قصد اجاره آپارتمانش را ندارد و با درج آگهی در روزنامه، می‌خواسته ملك خود را بفروشد.



● ممانعت از فرار



شاكی ادامه داد: وقتی متوجه این موضوع شدم سراسیمه خود را به بنگاه رساندم و مشاهده كردم مرد بنگاهدار كه خود را امید ریاحی معرفی می‌كرد، در حال بارگیری لوازم دفتر بنگاه و فرار از محل است كه با كمك مردم مانع از فرار او شدیم.



با انتقال متهم به كلا‌نتری، مشخص شد مرد بنگاهدار یك متهم كلاهبردار بوده و هویت واقعی وی یاشار است.



متهم در اعترافات خود گفت: ابتدا مغازه‌ای را به عنوان مشاور املاك اجاره می‌كردم، سپس ملك‌هایی كه در محدوده بنگاه برای رهن یا فروش در آگهی روزنامه‌ها درج می‌شد، شناسایی و طی هماهنگی با مالك، در مرحله بعد ملك را برای اجاره در روزنامه آگهی می‌كردم و با دریافت ودیعه، متواری می‌شدم.


متهم اضافه كرد: در ارتباط با شكایت شاكی نیز ابتدا در تماس با صاحب ملك خود را خریدار معرفی كرده و پس از هماهنگی وی با سرایدار، كلید را از او گرفتم و روز بعد به سرایدار گفتم قرار است به اتفاق همسرم دوباره ملك را ببینیم و به این بهانه شاكی را به محل برده و از او كلاهبرداری كردم.



رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در این باره تصریح كرد: با توجه به احتمال ارتكاب جرایم مشابه از سوی متهم در مشاور املاك ایرانیان در بلوار سعادت‌آباد یا بنگاه‌های دیگر، از شهروندانی كه به این شیوه كلاهبرداری شده است دعوت می‌شود تا برای شناسایی متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی واقع در خیابان زنجان یا بازپرسی شعبه ۹ دادسرای ناحیه ۲ مراجعه كنند.