اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خوشگذرانی دو جوان با لباس پلیس+عکس



خوشگذرانی دو جوان با لباس پلیس+عکس

دو پسر جوانی که با تجهیزات پلیس در شمال تهران و محدوده ولنجک چند ماهی خوشگذرانی کردند، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

حوادث - به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ چند ماهی بود که اهالی و کسبه محله ی ولنجک از اقدامات دو فرد مامور نما آسایش و امنیت خود را از دست داده بودند.

ماموران ویژه کلانتری ولنجک با اقدامات گسترده اطلاعاتی خود توانستند دو ماموران نما را که در محدوده ولنجک خوشگذرانی می‌کردند، دستگیر و به کلانتری انتقال دهند

با انتقال این دو مامور نما جوان تعداد زیادی از کسبه و اهالی جهت شکایت از این افراد به کلانتری مراجعه کردند.

طبق اظهارات مالباختگان که اغلب کسبه و رستوران داران منطقه ولنجک بودند، این  دو نفر با تجهیزات نظامی، خود را ماموران امنیت معرفی کرده و هر روز صبح با سرکشی از مغازه هایی نظیر: لوازم التحریر، پوشاک، نانوایی و ... اجناسی را با تهدید به این که " ما مامور هستیم و شما حق گرفتن پول از ما را ندارید" اجناس را با خود می بردند و در نهایت هر روز ظهر به بهترین رستوران ولنجک رفته و با همین تهدید بهترین غذای مورد علاقه خود را سرو می کردند.

گفتنی ست که به گفته کسبه این دو مامور نما چند ماهی با این روش از آنان زورگیری می کردند.

کلانتر 163 سرگرد یاسینی با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با اعتراف صریح متهمان طبق نظر قضایی این دو جوان مامور نما به پایگاه یکم امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند و همچنین اهالی ولنجک برای تشکر از ماموران نیروی انتظامی چندین پلاکارد قدردانی در منطقه نصب کردند.

خوشگذرانی دو جوان با لباس پلیس,زورگیری بالباس پلیس

باشگاه خبرنگاران

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
لباس پلیس در GTA Vice city

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل غم انگیز یک دختر جوان در لباس عروسی اش +عکس



قتل غم انگیز یک دختر جوان در لباس عروسی اش +عکسبه گزارش پرداد به نثل از دیلی میل: جنازه این دختر جوان درحالی پیدا شد که لباس عروس به تن داشت و در حالتی غم انگیز با ضربات متعدد چاقو در حمام منزلش به قتل رسیده بود، پلیس میگوید خواهر او هنگامیکه نتوانست با موبایل او تماس بگیرد نگران شده و به آپارتمانش رفته بود اما هرچه زنگ را به صدا در آورده بود کسی پاسخگو نبود و نهایتا او با پلیس تماس گرفت.

 

قتل یک دختر جوان ,قتل یک دختر جوان در لباس عروسی

 

این زن در یک شرکت خصوصی به عنوان مترجم زبان اسپانیایی مشغول به کار بوده است و بنابر گزارشات او اخیرا با یک مرد 30 ساله اهل شیکاگو آشنا شده بود و در روز حادثه با وی ازدواج کرده است اما هنوز هویت این مرد فاش نشده است.

 

قتل یک دختر جوان ,قتل یک دختر جوان در لباس عروسی

 

این زن دارای دو فرزند 2 و9 ساله است که گفته میشود فرزند دومش را از مردی که روز حادثه با او ازدواج کرده است دارد. همسایه ها از اینکه او ازدواج کرده است متعجب شده و گفته اند همیشه او را همراه پسر کوچکش دیده اند و هرگز مردی با او دیده نشده است.

 

قتل یک دختر جوان ,قتل یک دختر جوان در لباس عروسی

 

وی روز حادثه با دختر خاله اش تماس گرفته و او را برای عروسی اش دعوت کرده بود اما دیگر اعضای خانواده او از ازدواجش اطلاعی نداشتند.

 

بنابر آخرین گزارش پلیس هنوز کسی در این رابطه بازداشت نشده است./ گروه خبری پرداد