اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خوشحال نشدن رونالدو از گلزنی به شیاطین


تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچستر در دیداری حساس به تساوی رسیدند.

ورزش سه: تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچستر در دیداری حساس به تساوی رسیدند. 

دیشب و در ادامه مسابقات دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بازی مهم به صورت همزمان از ساعت 11:15 شروع شد که در مهم‌ترین دیدار شیاطین سرخ در ورزشگاه مملو از تماشاگر سانتیاگو برنابئو مهمان قوهای سپید مادرید بودند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافت.

رئال مادرید که از همان ابتدای بازی روی دروازه منچستر فشار می‌آورد در دقیقه ششم اولین موقعیت خطرناک بازی را خلق کرد و شوت زیبای کوئنترائو با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه نوزدهم منچستریونایتد توسط دنی ولبک روی سانتر از کرنر و در اولین موقعیت خطرناک خود به گل رسید، این اولین گل ولبک در لیگ قهرمانان بود که آن را در دیداری حساس به ثمر رساند.

در دقیقه 30 رونالدو در اولین بازی مقابل منچستریونایتد پس از انتقالش از این تیم به رئال مادرید، توانست روی سانتر دی‌ماریا و با ضربه سر گل بزند تا بازی یک بر یک مساوی شود، نکته جالب خوشحالی نکردن رونالدو پس از زدن گل بود. این هفتمین گل رونالدو در این فصل لیگ قهرمانان بود.

دقیقه 35 ولبگ می‌توانست گل دوم خود و منچستر را بزند که با بدشانسی توپ با فاصله کمی از کنار دروازه رئال عبور کرد. نیمه اول نیز با همین نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز اولین موقعیت خطرناک را رئال مادرید به وجود آورد که با واکنش زیبای دخیا دروازه‌بان منچستر توپ از روی خط دروازه بیرون کشیده شد. دقیقه 70 منچستر در تیرک دروازه هم با رئال مساوی کرد و این بار ضربه سنگین فن‌پرسی به تیر دروازه رئال برخورد کرد و همان توپ در ادامه باز هم در شرایط تک به تک به فن‌پرسی رسید اما این مهاجم نتوانست این موقعیت صد درصد را به گل تبدیل کند.

در بازی دیگر نیز در اوکراین، تیم فوتبال شاختار دونتسک در ورزشگاه دونباس آره‌نا پذیرای بورسیا دورتموند بود که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.

گل اول این بازی در دقیقه 31 توسط سرنا برای شاختار به ثمر رسید تا اوکراینی‌ها امیدوار به پیروزی در این دیدار باشند اما لواندوفسکی در دقیقه 41 گل مساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز شاختار در دقیقه 68 توسط کاستا به گل دوم رسید، اما باز هم دورتموند توسط هوملس در دقیقه 87 به گل تساوی دست یافت.

این بازی همچنین تحت‌الشعاع خبر سانحه هوایی اوکراین بود که ساعاتی پیش از مسابقه رخ داد و طی آن 3 نفر کشته شدند و گفته می‌شد که چند تن از هواداران دو تیم نیز از مسافران این هواپیما بوده‌اند.


ویدیو مرتبط :
رونالدو در برابر شیاطین سرخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی رئال مادرید با گلزنی رونالدو



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

هفته بیست و هفتم لالیگا اسپانیا

پیروزی رئال مادرید با گلزنی رونالدو

تیم فوتبال رئال مادرید با گلزنی مهاجم پرتغالی خود در دیداری خارج از خانه به پیروزی رسید.

در یک بازی از هفته بیست و هفتم لالیگا اسپانیا تیم فوتبال سلتاویگو میزبان رئال مادرید بود که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود رئال مادرید خاتمه یافت.

در این بازی کریستیانو رونالدو در دقیقه 61 رئال مادرید را یک بر صفر پیش انداخت اما 2 دقیقه بعد آسپاس بازی را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و روی حرکتی از کاکا دروازه‌بان سلتا مرتکب خطای پنالتی شد که در دقیقه 72 رونالدو این پنالتی را به گل دوم رئال تبدیل کرد.

رئال مادید پس از پایان این بازی با 58 امتیاز موقتا به رده دوم جدول رده بندی لالیگا صعود کرد و سلتاویگو نیز 23 امتیازی باقی ماند./فارس