اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خوردن گوشت بدن زن توسط شوهر مجاز شد!


یک مفتی سعودی به تازگی با صدور فتوای عجیب و غریبی گفت: اگر مرد تا حد مرگ دچار گرسنگی شود و چیزی برای خوردن پیدا نکند، می‌تواند تکه یا همه گوشت بدن زن خود را بخورد.

پایگاه خبری شبکه العالم: "عبدالعزیز آل شیخ" مفتی عربستان گفت: مرد می تواند یکی از اعضای بدن همسر خود یا تمام آن را در صورت گرسنگی شدید بخورد.

روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی نوشت: این مفتی سعودی چنین فتوایی را "دلیلی بر جانفشانی و اطاعت زن از شوهر دانسته به نحوی که زن حس کند هر دو، در نهایت یک جسم واحد" می شوند.

این فتوای عجیب جنجال گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر برانگیخته و کاربران را شوکه کرده است.

آل شیخ چند هفته پیش نیز مجوز ازدواج دختران زیر سن 15 سال را صادر کرد. بحث ازدواج دختران کم سن و سال و زیر سن قانونی جنجال اجتماعی، قانونی و حقوقی در عربستان سعودی به راه انداخته است.

در ماههای گذشته روزنامه های محلی عربستان به بررسی این نوع ازدواج پرداخته که در آن دختر بچه ها مجبورند با مردانی هم سن پدر یا پدربزرگ هایشان ازدواج کنند. این نوع ازدواج ها بیشتر به انگیزه تامین منافع صورت می گیرد.


ویدیو مرتبط :
آیا خوردن گوشت برای بدن مفید است یامضر؟اگر نخوریم چه می شود؟+پاسخ به سوالات گوشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب فتوای خوردن گوشت زن توسط شوهر


مفتی عربستان سعودی فتوای جنجالی «خوردن همسر» را که اخیرا در رسانه ها به نقل از او منتشر شده است، تکذیب کرد.

پایگاه خبری العالم: مفتی عربستان سعودی فتوای جنجالی «خوردن همسر» را که اخیرا در رسانه ها به نقل از او منتشر شده است، تکذیب کرد.

عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ، روز پنجشنبه گفت که فتوای منسوب به وی دروغی بیش نیست که دشمنان از طریق انتشار آن می خواهند توجه جامعه را از مسایل مهمتر منحرف کنند.

دیروز رسانه ها فتوایی را از قول مفتی عربستان منتشر کردند که در آن گفته بود، مرد اجازه دارد در صورت گرسنگی شدید و ترس از مرگ گوشت یک عضو یا تمامی اعضای بدن همسر خود را بخورد.

به دلیل سابقه بسیار بد مفتیان وهابی و به ویژه مبلغان سعودی در انتشار اینگونه فتواهای عجیب، انتشار این فتوا به نقل از «آل الشیخ» به سرعت در اینترنت و رسانه ها دست به دست شد، و بحث و جدل زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.