اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خوردن خون قربانیان پس از تجاوز وحشیانه به دختران نوجوان/ دعوت به مهمانی شیطان با وعده جایزه 50 هزار دلاری + عکس



به گزارش پلیس پنیسیلوانیا، جوان بی شرم پس از مورد تعرض جنسی قرار دادن قربانی خود، سه شاهد این عمل بی شرمانه را وادار به خوردن خون قربانی‌اش کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، "جاناتان دیویس" 21 ساله در حضور سه نوجوان پسر، بی شرمانه دختر نوجوان 14 ساله را در مقابل کلیسای "سنت گرترود" در "وندر گریفت" نیسیلوانیا" مورد تعرض جنسی قرار داد و سپس آنان را وادار کرد تا خون ناشی از بریده شدن بخشی‌هایی از بدن قربانی‌اش را بنوشند.

بنابر این گزارش، "جاناتان دیویس" که به "خونخوار خوفناک" در خبرگزاری‌ها مشهور شده، قربانی‌اش که زیر سن قانونی بود را با وعده انجام یک بازی گروهی پولساز فریب داد و مانع از رفتن وی به مدرسه‌اش شد.

به گزارش خبرنگار پلیس، پس از شکایت خانواده قربانی 14 ساله عامل این عمل بی شرمانه در حالی دستگیر شد که سال قبل نیز با ارتکاب همین جرم دستگیر شده بود که با تلاش وکیل مدافعه‌اش پس از دو ماه از زمان دستگیری‌اش، تبرئه شده بود.

اخبار,اخبار حوادث ,شیطان  پرستی

 
به گفته پلیس، "جاناتان دیویس" دختران زیر سن قانونی را با وعده پرداخت جایزه نقدی 50 هزار دلاری به مجالسی دعوت می‌کرد که در آن شرکت کنندگان موظف بودند تا پس از بریدن بخش‌هایی از بدن خود به صورت زخم و یا خراش، خون خارج شده را بنوشند.

"جاناتان دیویس" 21 ساله در حال حاضر به اتهام تجاوز به عنف و فساد اخلاقی، تا زمان برگزاری اولین جلسه دادگاه وی که در روز 7 جولای برگزار می‌شود، در بازداشت موقت پلیس به سر می‌برد.

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
تصاویر اهدای جایزه ده هزار دلاری به سعید معروف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهمانی شوم پسر شیطان صفت برای فریب دختران نوجوان/متهم پس از 2 سال دستگیر شد+عکس



 اخبارحوادث  ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

یک مرد اهل " ایرلند شمالی " به جرم تعرض به یک دختر 13 ساله مجازات شد .

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " آریان هوم پیج " 18 ساله به جرم تعرض به یک دختر مدرسه ای در مهمانی و جشن متهم شد و بعد از آن به جای حاضر شدن در دادگاه از دست پلیس گریخت .

آقای " آریان " پس از 2 سال تعقیب و گریز در " آنتریم "واقع در" شمال ایرلند " توسط پلیس بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس این متجاوز بی شرم اهل " بلک پول ،لانکا شاید " پس از دعوت قربانی به همراه تعدادی از نوجوان های دیگر در منزلی که سکونت داشت،در یک موقعیت مناسب قربانی خود که فقط 13 سال داشت را به اتاقی برد و پس از اذیت و آزار به طور وحشیانه به او تعرض کرد .

این قربانی شجاع روز بعد پس از ارائه گزارشی مبنی بر تعرضز شکایت خود را از " آریان " اعلام کرد.

همچنین پس از بررسی گسترده تر پلیس معلوم شد که این جنایتکار به  چند نفر از دخترهای نوجوان 11 تا 13 ساله که در آن جشن حضور داشتند نیز نزدیک شد و آنها را مورد آزار و اذیت  قرار داد به طوری که برای این پرونده تعرض، چندین شاکی و شاهد وجود داشت .قربانی  که قبلا با "اریان"به مدت کوتاهی رابطه داشت، توسط حرفهای عاشقانه او در دام این متجاوز بی رحم
افتاد.

همچنین وکیل مدافع او " آقای هادسون " در دادگاه به دفاع از " آریان " بیان کرد که متهم اتهام فقط 17 سال داشته و رابطه او با قربانی تجاوز محسوب نمی شود و درخواست مجازات او در دادگاه نوجوانان را داشت .

" آریان " متجاوز در دادگاهی که برگزار شد با توجه با در نظر گرفتن سن او به 4 مورد تعرض به دختران زیر سن قانونی متهم و به 18 ماه زندانی محکوم شد و علاوه بر آن نزدیک شدن و یا هرگونه ارتباط او با دختران زیر 16 سال برای او جرم محسوب می شود .


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران