اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خوردبین: همین که آقایان رفتند خوشحالم


سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس واکنشی جالب به استعفای محمد رویانیان و سعید شیرینی نشان داد.

تسنیم: محمود خوردبین در مورد استعفای محمد رویانیان و سعید شیرینی از مدیرعاملی و سرپرستی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس گفت: بسیار خوشحالم. همین که این‌ها رفتند و دیگر نیستند بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: هنوز با من برای بازگشت صحبتی نشده اما اگر بخواهند در خدمت پرسپولیس هستم. به امید خدا اگر قسمت شد دوباره با قدرت به پرسپولیس برمی‌گردم.


ویدیو مرتبط :
واكنش جالب خوردبین به اخراج امید عالیشاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوردبین: آقایان چرا خودتان را کنار کشیده‌اید؟


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید وزیر ورزش و جوانان و امیر رضا خادم باید به اختلافات ایجاد شده در باشگاه پرسپولیس رسیدگی کنند. محمود خوردبین همچنین با انتقاد از رفتار پیام صادقیان می‌گوید علی دایی بیش از حد با این بازیکن مدارا کرده است و الان وقتش رسیده تا تیم را جمع و جور کند.

مهر: محمود خوردبین درباره صحبت‌های علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس علیه حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه با بیان مطالب فوق اظهار کرد: در یک باشگاه مدیرعامل حاشیه‌ها را جمع و جور می‌کند ولی الان در پرسپولیس همه چیز بر عکس شده است. مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با همدیگر درگیر هستند و این مشکلات به تیم هم سرایت می‌کند.

وی افزود: الان شرایط پرسپولیس به گونه‌ای شده است که وزیر ورزش و جوانان باید دخالت کند. حتی امیر رضا خادم (معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش) هم باید جلو بیاید. آنها قبل از شروع فصل برای پرسپولیس تصمیم گرفتند و اعضای هیات مدیره را انتخاب کردند. خب، الان باید جلو بیایند. چرا خودتان را کنار کشیده‌اید؟ آقای خادم! بیایید و خودتان را نشان بدهید و تیم را جمع و جور کنید.

سرپرست پیشین پرسپولیس درباره اینکه خادم اعلام کرده در اختلاف نظرها دخالتی نخواهیم کرد، گفت: چرا این مسائل به آنها ارتباطی ندارد؟ چطور وقتی هیات مدیره را انتخاب می‌کردند، مدام مصاحبه می‌کردند که ما فلان کار را کردیم! چرا حالا که وقت اختلاف نظر رسیده، به آنها ارتباطی ندارد؟ در این موقعیت وزارت ورزش باید ورود و پرسپولیس را از این شرایط خارج کند.

خوردبین همچنین درباره اینکه سیاسی اعلام کرده تحمل ندارد و احتمال تغییر علی دایی هم وجود دارد، تصریح کرد: هیات مدیره هر کاری می‌تواند انجام بدهد! هیات مدیره، مدیرعامل را انتخاب می‌کند و بعضی از انتصاب‌ها را هم انجام می‌دهد. آنها هر کاری بخواهند می‌توانند انجام دهند!

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا در صورت جدایی یک یا چند نفر از اعضای هیات مدیره، اختلافات و مشکلات تمام خواهد شد"؟ گفت: نه، چه فرقی می‌کند! باز هم آدم‌های دیگری را می‌آورند و همین مشکلات پابرجا خواهد بود مگر اینکه از خود پیشکسوتان پرسپولیس استفاده کنند. متاسفانه من باید با 50 سال سابقه در پرسپولیس بیرون بمانم در حالی که امثال من می‌دانند مشکلات پرسپولیس چیست. وزارت ورزش حتی یک سئوال هم از من درباره پرسپولیس نپرسید.

خوردبین تاکید کرد: یکبار خادم را در خیابان دیدم و به او گفتم آیا می‌دانید من اولین پرسپولیسی ایران هستم؟ پاسخ خادم منفی بود. او گفت تا حالا کسی به من اینرا نگفته است! شما دیگر خودتان تا ته قضیه بروید.

سرپرست پیشین پرسپولی افزود: همانطور که گفتم خود وزیر ورزش و جوانان باید در این امر وارد شود و حرف اول و آخر را بزند.

خوردبین در پایان درباره مشکلاتی که پیام صادقیان برای پرسپولیس ایجاد کرده و از سوی فدراسیون فوتبال سه ماه محروم شده است، گفت: روی بازیکنی که یک میلیارد تومان پول می‌گیرد حساب شده است ولی به راحتی حرکتی می‌کند که محروم شد. با این رفتارها، تیم پرسپولیس دچار مشکل می‌شود. به نظرم دایی تاکنون با این بازیکن مدارا کرده بود و الان باید تیم را جمع و جور کند.