اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی یک دانشجو در سرویس بهداشتی خوابگاه دانگاه خواجه نصیر/ آغاز تحقیقات پلیسی درباره علت ماجرا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر پیش از ظهرامروز در سرویس بهداشتی خوابگاه به زندگی خود پایان داد. پلیس تحقیقات گسترده ای را برای مشخص شدن علت ماجرا آغاز کرده است.

ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه صبح امروز از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک مورد مرگ مشکوک در خوابگاه دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر به مرکز پلیس اطلاع داده شد.  با اطلاع این حادثه بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

مامور انتظامات خوابگاه که با پلیس تماس گرفته بود به ماموران گفت: محمد، دانشجوی ۲۴ ساله رشته مکانیک با زدن شاهرگ خود در سرویس بهداشتی خوابگاه اقدام به خودکشی کرده است.

یکی از هم اتاق هایی های محمد، زمانی که متوجه غیبت طولانی همکلاسی خود شده بود با مراجعه به سرویس بهداشتی خوابگاه با جسد غرق به خون همکلاسی خود روبرو شده و حادثه را به ماموران انتظامات خوابگاه گزارش کرده بود. با مشاهده جسد خونین جوان دانشجو بلافاصله موضوع خودکشی به بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران گزارش شد.

با دستور بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای جنایی، جسد جوان ۲۴ ساعه برای بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

از سوی دیگر به دستور بازپرس اکیپی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با بررسی محل وقوع حادثه و همچنین بازجویی از دوستان و همکلاسی های این جوان، انگیزه و علت این حادثه را کشف کنند.

تحقیقات پلیسی درباره وقوع این حادثه همچنان ادامه دارد.

یکی از هم کلاسی های محمد ادعا کرده بود که وی دچار افسردگی شدید بوده و قبلا نیز درباره خودکشی صحبت کرده است.

 

اخبار حوادث - مهر

 


ویدیو مرتبط :
شوخی در خوابگاه خواجه نصیر رزن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس پلیس تحقیقات جنائی دبی: علت فوت احمد رضایی خودکشی است



 

رئیس پلیس تحقیقات جنائی دبی: علت فوت احمد رضایی خودکشی است

 

 

سرهنگ خلیل المنصوری علت احتمالی فوت پسر محسن رضایی در دبی را خودکشی اعلام کرد.به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، سرهنگ خلیل المنصوری، رئیس پلیس تحقیقات جنائی دبی (CID) در مصاحبه با روزنامه انگلیسی زبان نشنال چاپ امارات علت فوت احمد رضایی، فرزند ۳۱ ساله محسن رضایی که جنازه وی در یکی از هتل های دبی یافت شده بود را خودکشی اعلام کرد.

 

المنصوری در این خصوص تصریح کرد: بر اساس گزارش پزشکی قانونی دبی، هنگام کشف جسد احمد رضائی حدود ۱۲ ساعت از فوت وی می گذشت.

المنصوری همچنین ضمن رد احتمال قتل احمد رضایی تصریح کرد: هیچ مدرکی مبنی بر سوء قصد به جان وی یافت نشده است و به نظر می رسد که او خودکشی کرده باشد.

در ضمن پلیس دبی اعلام کرده است که احمد رضایی چهار ماه پیش به قصد تجارت به دبی سفر کرده بود و نزدیک به ۲ ماه بود که در هتل اقامت داشت..../خبرگزاری موج