اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی پس از قتل همسر و دختر



مرد 36 ساله به دلیل مشکلات مالی و روانی، همسر و دخترش را با شلیک گلوله از پای درآورد و سپس به زندگی خودش هم پایان داد.

به گزارش جام جم، عصر روز یکشنبه 18مرداد امسال یکی از اهالی خیابان رودکی شهرستان کوهدشت با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از صدای شلیک های مداوم در خانه همسایه شان خبر داد. دقایقی بعد کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع عازم محل مورد نظر شده و مشاهده کردند که زنی 34 ساله همراه دختر هفت ساله اش با شلیک گلوله به قتل رسیده اند و کمی آن طرف تر نیز جسد پدر خانواده روی زمین افتاده که او هم هدف گلوله قرار گرفته است.

همزمان با شروع تحقیقات، ماموران متوجه شدند مرد خانواده از مدتی پیش دچار مشکلات مالی و بحران های روانی شده که همین موضوع به بروز مشاجره های مداوم میان او و همسرش منجر شده است. همین سرنخ کافی بود که پلیس احتمال دهد پدر خانواده خودش همسر و فرزندش را کشته سپس خودکشی کرده است بنابراین روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این که کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند زن جوان با شلیک چهار گلوله و دختر خردسالش با دو گلوله جان باخته اند. مرگ مرد خانواده نیز خودکشی بوده و با همان سلاحی به خود شلیک کرده که همسر و دخترش با آن به قتل رسیده اند. با کشف این سرنخ، احتمال پلیس به یقین تبدیل شد که مرد 36 ساله پس از قتل همسر و دخترش خودکشی کرده است.

سرهنگ قدرت الله دالوند، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان در این باره به جام جم گفت: متاسفانه در این پرونده شاهد هستیم که پدر خانواده که از مشکلات روحی و مالی رنج می برده به جای مقابله با مشکلات و حل آن در زندگی اش، دست به اقدامی نسنجیده زده و با شلیک به همسر و دختر بی گناهش، هردوی آنها را کشته سپس خودکشی کرده است. شاید اگر این مرد قدری عاقلانه تر فکر می کرد و تصمیم می گرفت مسائل خود را حل کند، اکنون او و خانواده اش زنده بودند و زندگی می کردند.


  اخبار حوادث  -  جام  جم 


ویدیو مرتبط :
قتل و خودکشی فجیع دختر در خیابان...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی پس از قتل دو همسر



خودکشی پس از قتل دو همسر

 قاتل فراری که در شهرستان نمین همسر دوم خود را کشته بود با گلوله به حیات خود خاتمه داد.

به گزارش فارس در حادثه‌ای که ظهر روز گذشته در شهر نمین رخ داد قاتل فراری از تهران که همسر اولش را به قتل رسانده بود بعد از حضور در منزل همسر سابق‌اش در نمین وی را نیز به قتل رساند و خود نیز خودکشی کرد.

بر اساس اعلام فرمانده انتظامی شهرستان نمین این قاتل در حالی که متواری بود به صورت مخفیانه در نمین حاضر شده و با حیله وارد منزل همسر سابق‌اش شده و بعد از به قتل رساندن وی با شلیک گلوله خودکشی کرده و به زندگی‌اش پایان داده است.

مسعود سلحشور با بیان اینکه پلیس به محض اطلاع در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: به نظر می‌رسد فرد قاتل از حالت آرامش عادی به دور بوده و با عصبانیت و دلهره و همچنین احساسات روانی شدید بعد از اینکه همسر سابق‌اش را از روی خصومت به قتل رسانده در ناهنجاری رفتاری به زندگی خود نیز پایان داده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس به محض اطلاع از این ماجرا در محل حاضر شده و جسد همسر سابق و قاتل را به سردخانه انتقال داده تا برای انجام بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شود.

اما همسایگان نیز به دنبال رخداد این حادثه ناگوار با دلهره و ترس از شنیدن صدای شلیک گلوله کلت کمری به کوچه آمدند و سراسیمه منزل فرد متوفی را از طریق آیفون مورد بررسی قرار داده و با نامفهوم بودن وضعیت پلیس را در جریان امر قرار دادند.

این قاتل که اهل رباط کریم تهران است چند روز پیش همسر خود را به قتل رسانده و فراری بود که پلیس نیز بعد از کسب اطلاعات او را تحت تعقیب قرار داده بود و با احتمال حضور در نمین و در کنار همسر سابق‌اش عملیات پلیس منجر به کشف جسد بی‌جان قاتل و همسرش شد.

علل این حادثه با تشکیل پرونده در دادسرای نمین در حال بررسی است./فارس