اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی پسر 16 ساله با دختر مورد علاقه


پلیس دهلی نو از پیدا كردن جسد دختر و پسری كه حدود دو هفته گذشته ناپدید شده بودند، خبر داد.

پلیس دهلی نو از پیدا كردن جسد دختر و پسری كه حدود دو هفته گذشته ناپدید شده بودند، خبر داد.

 خانواده این دو نوجوان پس از شناسایی جسد فرزندشان در سردخانه امید برای زنده پیدا كردن آن دو را از دست دادند.

این دو نوجوان كه با همدیگر هم‌كلاسی بودند و قصد ازدواج را داشتند وقتی با مخالفت خانواده‌هایشان روبرو شدند از خانه فرار كردند.

خانواده این دو نوجوان 16 و 17 ساله وقتی متوجه شدند كه این دو همزمان باهم ناپدید شدند، موضوع را با پلیس در میان گذاشتند و تنها تصور می‌كردند كه برای جلب رضایت دست به فرار زده و دوباره به خانه باز خواهند گشت اما فكر نمی كردند كه این دو دست به خودكشی بزنند.

پلیس با ردیابی تلفن همراه این دو توانست جای آنان را پیدا كند اما تنها با جسد‌شان روبرو شد.

به گفته پلیس این دو نوجوان همزمان خود را از داخل قطار به بیرون پرت كردند.

 خانواده این دو نوجوان اظهار كردند كه اختلاف طبقاتی و كم‌بودن سن فرزندشان دلیل مخالفت آنان بوده است.

منبع: ایسنا



ویدیو مرتبط :
خودکشی پسر 4 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام‌گیری دختر 19 ساله از پسر مورد علاقه‌اش با خودربایی خیالی



انتقام‌گیری دختر 19 ساله از پسر مورد علاقه‌اش با خودربایی خیالی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری دختر نوجوانی که با هدف انتقام جویی از پسر مورد علاقه‌اش اعلام شکایت آدم‌ربایی علیه وی کرده بود خبرداد.

سرهنگ مجید مرآت در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی طرح شکایت فردی مبنی بر اینکه دو جوان ناشناس دخترش را به زور سوار خودرویی کرده و پس از طی مسیری در یک بیراهه مبلغ 20 میلیون ریال وجه نقد و گوشی تلفن همراه این دختر را گرفته و وی را رها کرده‌اند، بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی‌های خود و انجام تحقیقات از دختر شاکی، با تناقض‌گویی‌های وی روبرو شده‌اند، گفت: این دختر در اظهارات خود مدعی شد که هیچ تصویری از آدم ربایان در ذهنش باقی نمانده و نمی‌تواند آنان را چهره‌نگاری کند.

مرآت با بیان اینکه اکیپ‌های عملیاتی پلیس در ادامه تحقیقات خود پس از چند روز پسر مورد علاقه این دختر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به مقر انتظامی احضار کردند، گفت: انجام تحقیقات از این پسر، سبب فاش شدن واقعیت ماجرا شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اظهارات پسر مورد علاقه این دختر، گفت: این پسر مدعی شد که پس از صرف هزینه‌های زیاد در ارتباط با این دختر، از روابطش با پسران دیگر مطلع شده و به وی گفته که تمایلی به ادامه رابطه با او ندارد که این دختر پس از شنیدن این سخنان، پسر را تهدید به انتقام‌گیری کرده بود.

به گفته مرآت، کارآگاهان پس از استماع اظهارات این پسر و همچنین مواجهه این دختر و پسر با یکدیگر، به صحت ادعاهای پسر پی برده و دختر 19 ساله نیز اظهارات پسر مورد علاقه‌اش را تایید کرد./ایسنا