اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی پسر 11 ساله به خاطر سخت بودن درس!


پسر 11 ساله به خاطر سخت بودن درسها و فشار خانواده اش در تهران خودکشی کرد.

خبرگزاری مهر:   پسر 11 ساله به خاطر سخت بودن درسها و فشار خانواده اش در تهران خودکشی کرد.

 شامگاه دیروز مرگ مشکوک پسر 11 ساله ای به ماموران کلانتری شهرک ولیعصر گزارش شد. ماموران پس از حضور در محل با جسد پسر بچه ای روبرو شدند که آثار کبودی بر روی گردنش مشاهده می شد.

والدین پسر 11 ساله در جریان تحقیقات گفتند: امروز خارج از خانه بودیم. وقتی شب بازگشتیم با جسد حلق آویز پسرمان روبرو شدیم . سریع او را پائین کشیدیم اما دیر شده بود.

در ادامه یک نامه در کنار جسد پیدا شد که پسر دانش آموز در آن نوشته بود با توجه به سختی درس هایش و فشار خودکشی کرده است.

با اعلام موضوع به قاضی درودگر ، بازپرس ویژه قتل تهران جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.همچنین تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. 


ویدیو مرتبط :
خودکشی پسر 4 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشتن پسر 11 ساله با شلیک 33 گلوله/ جنایت هولناک پدر به خاطر درخواست طلاق همسرش



اخبار حوادث - کشتن پسر 11 ساله با شلیک 33 گلوله/ جنایت هولناک پدر به خاطر درخواست طلاق همسرش

پدری پس از اینکه فرزندانش را در اوج بی رحمی به قتل رساند، خودش را کشت و یک خانواده را نابود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دیوید مانی در روز جمعه 17اکتبر 2014 در فلوریدا آمریکا به سمت 3فرزند کوچکش تیر اندازی کرد و با متلاشی کردن جسد پسرش با شلیک 33 تیر سپس خودش را کشت.

دختر کوچک این مرد لادن 9ساله به دلیل این که خواهر بزرگترش ساوانا 14ساله خودش را سپر او کرده بود از این حادثه جان سالم به در برد. برادر آنها داستین 11 ساله در اتاق خوابش در حالی که خواب بود توسط پدرش به ضرب 33 گلوله کشته شد. آن مرد همسرش را تهدید کرده بود که اگر از درخواست طلاق صرف نظر نکند،  فرزندان را خواهد کشت.
 
لادن مانی 9ساله در کما در بخش مراقبت‌های ویژه به سرمی‌‌برد او زنده ماند به دلیل این که ساوانا مانی 14ساله خودش را سد راه پدر قرار داد و گلوله به او اصابت کرد.
 
زمانی که افسران پلیس به خانه آن‌ها در Part orage رسیدند، مادر دختران سینتیا مانی 48ساله را دیدند که سر دخترانش را در آغوش گرفته بود و پسر بیچاره او هم داستین مانی 11 ساله در رختخوابش به ضرب گلوله کشته شده بودند.
 
سخنگوی پلیس زاخاری استامبس به یک شبکه خبری توضیح داد: ما اعتقاد داریم که ساوانا به دلیل این که بد گمان و مشکوک شده بود و احساس کرد که اتفاق بدنی قرار است بیافتد از پله‌ها پایین رفت تا به سمت اتاق برادرش بروداما هنوز به پایین پله‌ها نرسیده بود که نظرش را تغییر داد و به اتاق خواب خواهر کوچکترش رفت تا از او محافظت کند.
 
این پلیس در ادامه گفت:‌ کار فداکارانه و از خود گذشتگی ساوانا جان خواهر کوچکترش را از دست پدر دیوانه شان نجات داد.
 
او بیان کرد: آن مرد در حالی که همسرش بیرون از خانه بود فریاد می‌زدکه اگر او طلاقش دهد بچه‌هایشان را می‌کشند.
 
طبق گفته وکیل خانم سینتیا مانی، دیوید مانی در صبح روزی که فرزندانشان را کشت همسرش را تهدید کرده بود که اگر پیش ما بر نگردی و تقاضای طلاق خود را فراموش نکنی، فرزندانمان را خواهم کشت.
 
سینتیا اظهار داشت: دیوید مرا صبح زود بیدار کرد و گفت شاید اتفاق بدی برای پسرشان بیافتد قبل از آن که این حرف را بزند مرا به آشپزخانه برد و یک اسلحه به من نشان داد.
 
زاخاری استامبس سخنگوی پلیس گفت: دیوید تلاش می‌کرد که به همسرش بگوید تو پیش من بر خواهی گشت و در این صورت قضیه طلاق تمام خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش،  زمانی که صدای گلوله از داخل خانه آمد، سینتیا در خانه همسایه کناری بود. او به اوضاع مشکوک شده بود و می‌خواست کسی را برای کمک بیاورد اما دیگر دیر شده بود.
 
زمانی که ماموران رسیدند، سینتیا بین 2خواهرش دراز کشیده بود و سر آنها را در آغوش گرفته بود. و دیوید مانی پس از کشتن فرزندانش خود را نیز به ضرب گلوله کشته بود.
 
استامبس اضافه کرد:‌ تنفر آن مرد بر عشقش به فرزندانش غلبه کرده بود و من هیچ گاه نمی‌توانم تصور کنم کسی به آن سطح از تنفر شیطانی، برسد.
 
دیوید مانی ادعا کرده بود که همسرش یک زن الکلی و بد زبان و خشن است و فرزندانشان را کتک می‌زند، او این بیانیه را 2ماه قبل از این که خود و فرزندانش را به ضرب گلوله بکشد و در دادگاه بیان کرده بود.
 
دیوید مانی شغلی نداشت و فقط به کالج می‌رفت. این خانم سینتیا بود که خانواده را از لحاظ مالی حمایت می‌کرد. او دستیار یک پزشک مشهور بود و ماهی 220000دلار حقوق می‌گرفت. یک ماه پس از پرونده طلاق آن‌ها، دیوید مانی به دنبال حکم بازداشتی بود تا بتواند همسرش را به خاطر الکلی بودن و رفتارهای خشنی که با فرزندانشان دارد دستگیر کند.
 
مامور پلیس جانسون در کنفرانس خبری خارج از خانه، بعد از این حادثه گفت:‌ اگر آن مرد، دیوید تصمیم داشت خودکشی کند چرا فقط خودش را نکشت، کشتن فرزندانش کار بسیار خبیثانه‌ای بود.
 
در ضمیمه‌های پرونده طلاق این دو زوج، دیوید گفته بود که خانواده آن‌ها در سال 2010 به فلوریدا اسباب کشی کرده بودند تا او بتواند در کالج پالمر تحصیل کند. اودر سپتامبر 2013 فارغ التحصیل شد اما در بعضی از امتحان‌های پایان شکست خورد و امیدوار بود تا بتواند دوباره تلاش کند.
 
دیوید بیان کرده بود که بازگشتن آن‌ها به این شهر با برنامه زندگی کل خانواده مطابقت داشت و تمام فرزندان از زندگی دراین جا راضی بودند و تنها همسرش بود که با زندگی در فلوریدا مخالفت می‌کرد. بچه‌ها می‌خواستند دراین جا زندگی کنندهم به دلیل این که از حساسیت و آلرژی‌های گوناگون دور باشند و هم به دلیل این که این منطقه با روحیات و ارزش‌های آن‌ها بسیار مناسب بود.
 
دیویدمانی در اظهارات خود در دادگاه طلاق از مشکلات زیادی که با همسرش داشت گفت او بیان کرده بود:‌ سینتیا همسرش، فرزندان را به دلایل مختلف مثل جمع نکردن لباس‌ها و اسباب بازیهایشان و همچنین به دلیل دعوا  کردن، آن‌ها با یکدیگر به شدت کتک می‌زند و بچه‌ها دائما گریه می‌کردند  او زنی عصبی و بد دهن است.
 
بنیان جلوگیری از سواستفاده و آزار کودکان ذکر کرد که سینتیا پس از یک حادثه در رستورانی دچار مشکل روان پریشانه شد و این در رفتارهای روان پریشانه خود را بروز می‌داد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران