اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی معلم اخراجی پس از قتل مدیر مدرسه


پلیس پس از وقوع حادثه در این مدرسه حاضر و با جسد قاتل و مقتول مواجه شد. به گفته پلیس قاتل ۲۸ ساله پس از شلیک گلوله به سمت مدیر، دست به خودکشی زده است.

ایسنا: پلیس ایالت «فلوریدا»ی آمریکا از وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از مدارس این ایالت و کشته شدن مدیر آن خبر داد.

به گفته پلیس محلی فلوریدا، متهم که از معلمان سابق این مدرسه بود چند ساعت پس از اخراج به محل کارش بازگشت و مدیر ۶۳ ساله را به قتل رساند.

پلیس پس از وقوع حادثه در این مدرسه حاضر و با جسد قاتل و مقتول مواجه شد. به گفته پلیس قاتل ۲۸ ساله پس از شلیک گلوله به سمت مدیر، دست به خودکشی زده است.

به گفته پلیس در این حادثه هیچ یک از دانش آموزان و کارکنان مدرسه آسیبی ندیده اند.

علت اخراج این معلم از مدرسه مشخص نیست و پلیس در حال انجام تحقیقات و بازجویی از دیگر کارکنان این مدرسه است.


ویدیو مرتبط :
قتل و خودکشی عجیب در خیابان...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دومین حكم قصاص عامل قتل مدیر مدرسه



 

دومین حكم قصاص عامل قتل مدیر مدرسه

 

حكم قصاص مرد جوان كه در جنایت انتقام جویانه مدیر مدرسه ای را به قتل رسانده بود، از سوی قضات دیوان عالی كشور تأیید شد و قاتل در یك قدمی طناب دار قرار گرفت.

۱۱ دی سال گذشته، دو جوان موتورسوار مقابل مجتمع آموزشی شهید چمران شهرستان شیروان ـ خراسان شمالی ـ توقف كردند. دقایقی بعد كه «روشن كاظمیان» مدیر مدرسه به در ورودی رسید، یكی از مردان موتورسوار پیاده شد و با چاقویی كه همراه داشت، ضربه ای به شكم او زد و با كمك همدستش گریخت. بلافاصله مدیر مدرسه به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت جراحات و خونریزی جان سپرد. در ادامه كارآگاهان پلیس به تحقیق در این باره پرداخته و با كمك شاهدان، هویت ضارب را شناسایی كردند.

شواهد هم حاكی از آن بود فرشید ۱۹ ساله كه دوره سربازی را پشت سرمی گذاشت پس از قتل به تهران گریخته است. در حالی كه تیمی از كارآگاهان راهی تهران شده بودند، «فرشید» خود را تسلیم پلیس كرد.

متهم به قتل در بازجویی ها گفت: «برادر كوچكم در مدرسه درس می خواند و من هم تازه از سربازی به مرخصی آمده بودم كه یك روز او با چشمان گریان به خانه آمد و مدعی شد یكی از كاركنان مدرسه او را تنبیه كرده است. بنابراین در حالی كه بشدت ناراحت بودم تصمیم گرفتم مدیر مدرسه را بترسانم اما ناخودآگاه چاقو به سینه اش خورد و ...

پس از تكمیل تحقیقات، روز ۲۳ دی سال گذشته متهم در دادگاه كیفری استان خراسان شمالی محاكمه و به اعدام محكوم شد. اما قضات دیوان عالی كشور تحقیقات انجام شده در پرونده را ناكافی دانسته و حكم را نقض كردند.

بدین ترتیب «فرشید» برای دومین بار محاكمه و به اعدام محكوم شد كه این بار قضات دیوان عالی كشور حكم قصاص را تأیید كردند.

پس از استیذان حكم از سوی رئیس قوه قضائیه مرد جنایتكار به دار مجازات آویخته می شود...../ روزنامه ایران