اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی مرد همسرکش در صحنه جنایت



خودکشی مرد همسرکش در صحنه جنایت

مرد جنایتکار وقتی نتوانست همسرش را از طلاق منصرف کند او را کشت و به زندگی خودش نیز پایان داد.

حوادث - به گزارش قانون، ساعت ۱۰ شب ۱۴ مرداد امسال وقوع یک فقره قتل در منطقه گیشا - انتهای خیابان هفدهم، به کلانتری ۱۳۷ نصر اعلام شد.
با حضور مأموران کلانتری و تیم بررسی صحنه قتل اداره دهم پلیس آگاهی در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد زنی به نام «زهرا» ۴۹ ساله، در انتهای کوچه بن‌بست و در حالی که آثار متعدد جراحت روی بدن وی مشخص بوده روی زمین افتاده بود.

 

در فاصله چند متری از وی، فرد دیگری به نام «مجتبی. ح» ۵۲ ساله، در حالیکه او نیز از ناحیه گردن و شکم مجروح بود در کنار یک دستگاه خودرو سواری زرد رنگ و به حالت بیهوش روی زمین قرار داشت.

 

 با حضور امدادگران اورژانس در محل و انجام معاینات اولیه مشخص شد که «زهرا. الف» به علت تعدد ضربات وارده - بیش از ۲۰ ضربه چاقو - در محل فوت کرده و «مجتبی.ح» نیز پس از انتقال به بیمارستان و با وجود انجام اقدامات درمانی، به علت شدت جراحت جان سپرده است.


با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


با آغاز تحقیقات از صحنه جنایت، شاهدان عنوان کردند که ساعت ۲۲ و در داخل یک دستگاه خودروی سواری زرد رنگ، زن و مردی با همدیگر مشاجره داشتند که زن از خودرو پیاده و قصد فرار به سمت خیابان را داشته که راننده تاکسی در حالی‌که چاقو و شوکر در دست داشته از خودرو پیاده و او را تعقیب کرد.

 

زمانی که راننده تاکسی به مقتول رسیده، او را گرفته و ابتدا چندین شوک با شوکر به وی وارد و سپس با ضربات متعدد چاقو وی را به قتل رساند.  بر اساس اظهارات شاهدان صحنه جنایت، زمانی که افراد عبوری قصد دخالت و جدا کردن این زن و مرد را داشته‌اند ضارب بیان کرده که این زن همسرش است و مردم را تهدید کرد که دخالت نکنند و در ادامه با چاقو ضرباتی به گلو و شکم خود وارد کرد.  

 

در ادامه تحقیقات و با شناسایی خانواده قاتل و مقتول مشخص شد که مجتبی از مدتی پیش بیکار شده و به همین علت با همسرش دچار اختلاف شده و طی این مدت جدا از هم زندگی می‌کردند تا اینکه حدود هشت ماه پیش زهرا درخواست طلاق می کند که در روز حادثه با یکدیگر و برای حل مشکلات بیرون رفته که با یکدیگر درگیر شده و....


سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اظهارات شهود و تحقیقات به عمل آمده از خانواده‌های قربانیان جنایت، پرونده با تکمیل تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است./قانون



 


ویدیو مرتبط :
صحنه خودکشی صابر ابرکه در نمایش عمومی سانسور شد. ای کاش که این صحنه حذف نمیشد ،

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحنه‌سازی مرد همسرکش برای فرار از مجازات



اخبار حوادث -  صحنه‌سازی مرد همسرکش برای فرار از مجازات

مرد جوان که پس از قتل همسرش با صحنه‌سازی سعی داشت از مجازات فرار کند، با گزارش پزشکی قانونی لب به اعتراف گشود.

چندی پیش ماموران پلیس آگاهی قم در جریان مرگ مشکوک زن جوانی در خانه اش قرار گرفتند.
تیم جنایی پس از حضور در محل متوجه شدند، شوهر زهرا صبح وقتی از خواب بیدار شده، متوجه مرگ همسرش شده و موضوع را به اورژانس و پلیس اطلاع داده است.

مرد جوان به نام هومن در جریان تحقیقات گفت: همسرم به بیماری صرع مبتلا بود. شب گذشته وقتی خوابیدیم حال او خوب بود، اما صبح متوجه مرگ او شدم.پس از بررسی های مقدماتی، جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همزمان با آغاز تحقیقات جنایی، خانواده زهرا با مراجعه به دادسرا مدعی شدند دخترشان بیماری نداشته و هومن او را به قتل رسانده است.

مادر زهرا به قاضی گفت: دخترم به بیماری صرع مبتلا نبود و شوهرش او را مدام کتک می زد و حالا با این ادعا قصد دارد از مجازات قتل فرار کند.

با این شکایت بازپرس از پزشک جنایی خواست با کالبدشکافی و آزمایش های تخصصی علت مرگ زن جوان را مشخص کنند که در گزارش پزشکان اعلام شد، زهرا به علت فشار بر گردن و خفگی جان باخته است.

پس از اعلام گزارش پزشکی قانونی، هومن با دستور قضایی بازداشت شد که در بازجویی های اولیه ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: من و همسرم مدتی بود با هم اختلاف داشتیم. روز حادثه متوجه شدم او قصد دارد به خانه پدرش برود و با کمک باجناقم دادخواست طلاق بدهد. وقتی به خانه آمدم، حشیش مصرف کردم و بر سرموضوعی جزئی دوباره با هم درگیر شدیم. در یک لحظه تحت تاثیر مصرف موادمخدر و تصمیم او برای طلاق به طرفش حمله ور شدم و گلویش را فشار دادم. وقتی به خود آمدم او نفس نمی کشید. تا صبح بالای سر جسد بودم و صبح با اورژانس تماس گرفتم.

هومن پس از اعتراف به قتل همسرش با قرار قانونی روانه زندان شد.

 

اخبار حوادث - جام جم