اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی مرد جوان پس از قتل همسرش + عکس



مرد جوان پس از قتل همسرش، با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

به گزارش جام جم آنلاین ، اواخر هفته گذشته اهالی خیابان صدرای شیراز متوجه صدای شلیک گلوله از داخل خیابان شدند. آنها پس از حضور در خیابان با جسد غرق در خون زن همسایه به نام ناهید روبه‌رو شدند. با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، بلافاصله ماموران پلیس برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

بررسی اولیه نشان می‌داد زن جوان براثر اصابت یک گلوله جانش را از دست داده است. یکی از همسایه‌ها در بازجویی‌ها مدعی شد ناهید و همسرش به نام رضا با هم اختلاف داشتند و احتمال دارد رضا مرتکب این قتل شده باشد. با مشخص شدن این موضوع، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری رضا آغاز شد. ساعتی بعد ماموران با جسد مرد جوانی که با شلیک گلوله به سرش جانش را از دست داده بود، روبه‌رو شدند.

پس از شناسایی هویت مرد جوان مشخص شد او همان رضا است که ساعتی قبل به زندگی همسرش یایان داده است.

بررسی‌ها نشان می‌داد رضا به‌دلیل اختلافات خانوادگی ابتدا همسرش را به قتل رسانده و دقایقی بعد نیز با شلیک گلوله به سرش به زندگی‌اش پایان داده است.

 اخبار حوادث  - میزان


ویدیو مرتبط :
غیرت، توجیه بی شرمانه یک مرد برای قتل وحشیانه همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی مرد جوان به دلیل خرید بی وقفه همسرش+عکس



اخبار ,اخبار حوادث,خودکشی

 

اخبار حوادث - خودکشی مرد جوان به دلیل خرید بی‌قفه همسرش+عکس

در آستانه سال جدید میلادی مرد چینی از خریدهای نامزدش از مراکز خرید چین به حدی کلافه شد که راهی جز خودکشی خود برای متوقف کردن نامزدش نیافت.

پس از آنکه تائو هیسائو 38 ساله از خرید بیش از حد نامزد خود کلافه شد با پریدن از طبقه هفتم یک مرکز خرید در چین به زندگی خود با هدف متوقف کردن نامزدش از خرید کردن پایان داد.

به گفته شاهدان عینی به نقل از این خبرگزاری تائو پس از درگیری لفظی با نامزدش در فروشگاه کفش در حضور دیگر مشتریان حاضر در فروشگاه به نامزد خود تعداد کفش‌های استفاده نشده‌اش را یادآور شد و با صدای بلند فریاد زد " به قدری کفش داری تا زمان رسیدن آخرین روز زندگی‌ات فرصت پوشیدن آنها را نخواهی داشت" و نامزدش در حالی که وی را با خونسردی می‌نگریست گفت: "این مدل را ندارم!"

تائو با عصبانیت هرچه تمام تر از فروشگاه کفش خارج در مقابل چشمان صدها نفر از همان طبقه (هفتم) خود را به پاین انداخت.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران