اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی مرد جوان پس از قتل همسرش



مرد ۳۰ ساله ای پس از قتل همسرش، خود را از طبقه سوم یک مجتمع آپارتمانی در مشهد پایین انداخت و پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

به گزارش خراسان، ظهر روز گذشته ماموران کلانتری کاظم آباد در پی تماس شهروندان مبنی بر قتل زن جوان در خیابان آزادی ۱۰۷ بلافاصله به محل حادثه عزیمت کردند و با حفظ صحنه در حالی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند که زن ۲۲ ساله ای به طور نشسته به قتل رسیده و آثار ۱۰ ضربه شیء نوک تیز نیز بر سر و بدنش نمایان بود.

 

بستگان مقتول که با شنیدن این خبر به محل حادثه آمده بودند همسر ۳۰ ساله زن جوان را به عنوان متهم به قتل معرفی کردند که در همین حال مرد مذکور با شنیدن این جملات به طبقه سوم مجتمع آپارتمانی فرار کرد و از پنجره بالکن خود را روی خودروی پلیس انداخت.

 

ماموران انتظامی بلافاصله او را به بیمارستان طالقانی رساندند، اما او به دلیل عوارض ناشی از سقوط جان باخت و بدین ترتیب ماجرای این پرونده جنایی پیچیده تر شد. گزارش خراسان حاکی است: بررسی های «قاضی سیدجواد حسینی» در محل حادثه (طبقه همکف مجتمع مسکونی) بیانگر آن بود که زوج جوان از قبل دچار اختلافات خانوادگی بودند به طوری که زن ۲۲ ساله پس از ۳ ماه قهر از حدود ۲۰ روز قبل به منزلش بازگشته بود.

 

بنابراین گزارش، در حالی که مقتول پسر 1.5 ساله شیرخواره ای نیز داشت دختر ۷ ساله او در این هنگام از مدرسه به منزل بازگشت و به قاضی شعبه ۸۱۱ دادسرای مشهد گفت: دیشب وقتی از مجلس عروسی بازگشتیم پدر و مادرم با یکدیگر دعوا کردند و پدر، مادرم را با لگد زد اما صبح پدرم در حال خوردن چای بود که من به مدرسه رفتم.

 

در همین حال برخی همسایگان نیز از مشاجره زوج جوان ساعاتی قبل از وقوع قتل خبر دادند. به گزارش خراسان، مرد ۳۰ ساله قبل از اقدام به خودکشی به ماموران انتظامی حاضر در محل گفت: من قصد داشتم سر کار بروم اما چون کاری پیدا نکردم دوباره به منزل بازگشتم و با جسد خون آلود همسرم روبه رو شدم! بنابراین گزارش، در حالی «قاضی حسینی» وارد تاریک خانه این پرونده جنایی شده است که همسر مقتول مدعی بود او همسرش را نکشته است. بررسی های بیشتر با انتقال جسد به پزشکی قانونی ادامه یافت.

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
غیرت، توجیه بی شرمانه یک مرد برای قتل وحشیانه همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی مرد جوان پس از قتل همسرش + عکس



مرد جوان پس از قتل همسرش، با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز

به گزارش جام جم آنلاین ، اواخر هفته گذشته اهالی خیابان صدرای شیراز متوجه صدای شلیک گلوله از داخل خیابان شدند. آنها پس از حضور در خیابان با جسد غرق در خون زن همسایه به نام ناهید روبه‌رو شدند. با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، بلافاصله ماموران پلیس برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

بررسی اولیه نشان می‌داد زن جوان براثر اصابت یک گلوله جانش را از دست داده است. یکی از همسایه‌ها در بازجویی‌ها مدعی شد ناهید و همسرش به نام رضا با هم اختلاف داشتند و احتمال دارد رضا مرتکب این قتل شده باشد. با مشخص شدن این موضوع، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری رضا آغاز شد. ساعتی بعد ماموران با جسد مرد جوانی که با شلیک گلوله به سرش جانش را از دست داده بود، روبه‌رو شدند.

پس از شناسایی هویت مرد جوان مشخص شد او همان رضا است که ساعتی قبل به زندگی همسرش یایان داده است.

بررسی‌ها نشان می‌داد رضا به‌دلیل اختلافات خانوادگی ابتدا همسرش را به قتل رسانده و دقایقی بعد نیز با شلیک گلوله به سرش به زندگی‌اش پایان داده است.

 اخبار حوادث  - میزان