اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی درمحوطه کاخ ریاست جمهوری هند


یک زن جوان روز جمعه در محوطه کاخ ریاست جمهوری هند در دهلی نو دست به خودکشی زد.

خبرگزاری ایرنا: این خبر در رسانه های محلی بازتاب یافت و یک مقام پلیس دهلی به خبرنگاران گفت که این زن 26 ساله بنام ˈسازیاˈ خود را از پنکه سقفی یک خانه خدمتکاری در محوطه کاخ ریاست جمهوری حلق آویز کرده و به زندگی اش خاتمه داده است.

به گفته پلیس این خانه خدمتکاری به پدر این زن واگذار شده بود.

مقام پلیس افزود که اعضای خانواده سازیا وی را حوالی ساعت 30/5 دقیقه به وقت محلی در حالی که حلق آویز بوده مشاهده کرده اند.

به گفته این مقام رسمی، این زن جوان بلافاصله به بیمارستان برده شد ولی قبل از رسیدن به مرکز درمانی فوت کرده بود.

سازیا هیچ یادداشتی را برای تشریح علت خودکشی خود برجای نگذاشته است.

پلیس دهلی تاکنون در مورد علت این خودکشی اظهارنظر نکرده است.

برخی منابع روان شناسی و کارشناسان آمار خودکشی زنان در جهان را 15در هر100 هزار نفر اعلام کرده اند که به گفته آنان این رقم در هندوستان 148در هر 100 هزار نفر گزارش شده است.


ویدیو مرتبط :
آخرین تحولات یمن/ محاصره کاخ ریاست جمهوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی یک زن در کاخ ریاست جمهوری هند



اخبار حوادث - خودکشی یک زن در کاخ ریاست جمهوری هند

دیروز یک زن جوان در محوطه کاخ ریاست جمهوری هند دست به خوکشی زد و خود را از پنکه سقفی یک خانه خدمتکاری حلق آویز کرد، چند روز پیش نیز در یک مناظره تلویزیونی در هند، یک تماشاگر به سرعت روی خود بنزین ریخت و خود را آتش زد و به رهبر یک حزب محلی حمله کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این خبر در رسانه های محلی بازتاب یافت و یک مقام پلیس دهلی به خبرنگاران گفت که این زن 26 ساله به نام ˈسازیاˈ خود را از پنکه سقفی یک خانه خدمتکاری در محوطه کاخ ریاست جمهوری حلق آویز کرده و به زندگی اش خاتمه داده است.

 

به گفته پلیس، این خانه خدمتکاری به پدر این زن واگذار شده بود.

 

مقام پلیس افزود که اعضای خانواده سازیا وی را حوالی ساعت 5 و 30 دقیقه به وقت محلی در حالیکه حلق آویز بوده مشاهده کرده اند.

 

به گفته این مقام رسمی، این زن جوان به بیمارستان برده شد ولی پیش از رسیدن به مرکز درمانی فوت کرده بود.

 

سازیا هیچ یادداشتی را برای تشریح علت خودکشی خود برجای نگذاشته است.

 

پلیس دهلی تاکنون در مورد علت این خودکشی اظهارنظر نکرده است.

 

هفته گذشته نیز در یک مناظره تلویزیونی در هند میان چند نامزد انتخابات پارلمانی در این کشور یکی از تماشاگران پس از آتش زدن خود، به یک مقام سیاسی حمله و او را قربانی آتش خود کرد.  

این مناظره تلویزیونی روز دوشنبه در پارکی در شهر سلطان پور در شمال شرق هند برگزار شد که طی آن، یک تماشاگر به سرعت روی خود بنزین ریخت و خود را آتش زد و به رهبر یک حزب محلی حمله کرد.

 

به گفته پلیس، فرد مهاجم 95 درصد و مقام سیاسی 75 درصد دچار سوختگی شدند.

 

برخی منابع روان شناسی و کارشناسان آمار خودکشی زنان در جهان را 15در هر100 هزار نفر اعلام کرده اند که به گفته آنان این رقم در هندوستان 148در هر 100 هزار نفر گزارش شده است.

اخبار حوادث - شبکه خبر