اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی دختر نابغه پس از تعرض وحشیانه + تصاویر



مردی که به دختر جوان تعرض کرد و باعث خودکشی او شد، دستگیر شد.

النورد فریتاس دختر 23 ساله ایست که دانشجوی ارشد حسابداری و جزء رتبه های برتر و نابغه های دانشگاه است . النورد در مسیر بازگشت از کلاس به خانه توسط مردی ربوده شد و در اطراف شهر وسیله ی رسیدن به نیت شوم او شد.

 

اخبار,اخبارحوادث,تجاوز


بر اساس گزارش پلیس؛ الکساندر مرد 35 ساله ایست که به النورد تعرض کرد و پس از ضرب وشتم فراوان او را در حاشیه ی شهر رها کرد.وقتی دختر جوان موفق به بازگشت به شهر میشود،همان روز پیش پلیس میرود و آنچه را که رخ داده بازگو میکند.از آنجاییکه قربانی با الکساندر آشنایی دورادوری داشت، متهم به سرعت دستگیر شد اما دیری نپایید که خبر مرگ النورد کالیفرنیا را بهم ریخت. او به دلیل فاجعه پیش آمده خود را حلق آویز کرد.

 

اخبار,اخبارحوادث,تجاوز


پدر النورد در اظهاراتش گفت : "الکساندر به دخترم  علاقه داشت، اما النورد تصمیم ازدواج نداشت. مرگ او خانه ی ما را ویران کرد."

پلیس در پایان خاطر نشان کرد :الکساندر به اتهام قتل غیر عمد و تعرض و هم چنین ضرب وشتم بازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد ومدارک بیشتر پرونده وی به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.


  اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
تعرض وحشیانه سربازان صهیونیستی به یک زن فلسطینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل وحشیانه دختر خردسال پس از تعرض حین بازی فوتبال + تصاویر



رد بی رحم که در طی بازی فوتبال به دختر خردسال تعرض کرد و او را به طرز وحشیانه ای به قتل رساند، دستگیر شد.

اخبار,اخبار حوادث, حوادث  روز


  تیموتی مدن مرد 38 ساله ایست که پس از تعرض بی شرمانه به کودک خردسال که گابریلا نام دارد، او را به طرز وحشیانه ای به قتل می رساند و وقتی دستگیر میشود ابتدا قتل او را انکار می کند.

اخبار,اخبار حوادث, حوادث  روز


بر اساس گزارش پلیس؛ تیموتی ازدواج کرده و پدر 5 فرزند است. دختر تیموتی و گابریلا با یکدیگر دوست و هم مدرسه ای بودند و آنها برای تماشای بازی فوتبال به همراه پدر و مادرشان به شهرستان آلن و مدرسه ی اسکاتسویل واقع در کنتاکی رفته بودند که در حین بازی پدر و مادر گابریلا متوجه عدم حضور او روی صندلی اش می شوند.

اخبار,اخبار حوادث, حوادث  روز

 

پلیس محلی کنتاکی در ادامه افزود : غیبت طولانی گابریلا خانواده اش را وا داشت تا پلیس را در جریان بگذارند، با تصور اینکه او در محیط مدرسه است نامش را چندین بار پیج کردند اما وقتی خبری از او به دست نیامد جست و جوها به بیرون راه پیدا کرد. در فصله ی 400 متری مدرسه جسد گابریلا در حالی که به او تعرض شده بود و غرق در خون بود، کشف شد.

اخبار,اخبار حوادث, حوادث  روز

حضور خانواده گابریلا در مراسم تشییع جنازه‌اش

در تحقیقات گسترده تر پلیس؛ مردی داخل مدرسه پیدا شد که لباسش با خون آغشته بود، او که پدر دوست گابریلا بود ابتدا قتل او را انکار کرد و پس از مدت دو روز در اظهاراتش گفت : من به گابریلا علاقه داشتم .بعد تعرض، او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندم."

پلیس جنوب مرکزی کنتاکی در پایان خاطر نشان کرد : تیموتی به اتهام قتل درجه یک، آدم ربایی و تعرض بازداشت شد و پرونده وی پس از تکمیل شدن به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران