اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی جوان 28 ساله در میدان رسالت


مرد جوانی که عصر امروز(پنجشنبه) با سقوط از بالای پل عابر پیاده در میدان رسالت قصد خودکشی داشت، با اقدام به موقع عوامل اورژانس تهران جان سالم بدر برد.

خبرگزاری ایرنا: مرد جوانی که عصر امروز(پنجشنبه) با سقوط از بالای پل عابر پیاده در میدان رسالت قصد خودکشی داشت، با اقدام به موقع عوامل اورژانس تهران جان سالم بدر برد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران با اعلام این مطلب گفت: دقایقی قبل جوان 28 ساله ای قصد داشت با سقوط از پل عابر پیاده واقع در میدان رسالت، خودکشی کند که عوامل اورژانس با حضور به موقع در محل و قرار دادن خودرو آمبولانس در زیر پل، مانع از مرگ حتمی این جوان شدند.

حسن عباسی گفت: اقدام به خودکشی این مرد جوان از طریق تماس تلفنی شهروندان با سامانه 115 به اورژانس اعلام و پس از آن یک گروه امدادی به همراه امکانات و تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: تکنیسین های اورژانس تهران با حضور درمحل حادثه، خودرو آمبولانس را درست در زیرپل و محل سقوط فرد قرار دادند به نحوی که مرد جوان پس از پریدن از روی پل بر روی آمبولانس افتاد.

به گفته او، همین امر موجب شد تا این جوان از مرگ حتمی ناشی از برخورد با زمین نجات پیدا کند.

مدیر روابط عمومی مرکزاورژانس تهران گفت: پس از آن، عوامل اورژانس نامبرده را برای مداوا به مراکز درمانی انتقال دادند.

عباسی با اشاره به اینکه این جوان 28 ساله از نواحی مختلف اندام ها دچار آسیب دیدگی شده، تأکید کرد: حضور به موقع و اقدام سریع تکنیسین های اورژانس مانع از مرگ حتمی این جوان شد.


ویدیو مرتبط :
خودکشی نافرجام یک پسر جوان 22 ساله در پرند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد جوان همسر باردار و پسر سه ساله‌اش را کشت و خودکشی کرد!



اخبار حوادث - مرد جوان همسر باردار و پسر سه ساله‌اش را کشت و خودکشی کرد!

ماجرای قتل اعضای یک خانواده در ساختمان ۳ طبقه در مشهد، هنگامی فاش شد که زن ساکن در طبقه اول ساختمان صبح روز گذشته، طبق معمول دخترش را برای کمک به امورات منزل خواهر باردارش به طبقه سوم (محل سکونت خواهرش) فرستاد. دختر نوجوان به آرامی از پله های منزل مسکونی بالا رفت و در منزل خاله اش را گشود اما حیرت زده با اجساد اعضای خانواده خاله اش روبه رو شد.

 دختر مذکور که با دیدن پیکر خاله اش به شدت ترسیده بود، هراسان از پله ها پایین آمد و آن چه را که دیده بود وحشت زده برای مادرش بازگو کرد.

زن جوان که نمی توانست این جملات را باور کند خود را به طبقه سوم رساند و بدین ترتیب دقایقی بعد خودروهای گشت کلانتری طبرسی جنوبی، آژیرکشان در کنار ساختمان پلاک ۴۱ توقف کردند. نیروهای انتظامی با تایید درستی خبر و حفظ صحنه حادثه، ماجرای جنایت هولناک را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. عقربه های ساعت ۱۱ صبح را نشان می داد که قاضی موحدی راد به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی، عازم محل وقوع جنایت شدند.

اجساد مربوط به زنی حدود ۲۵ساله، پسر 3.5 ساله و مرد ۲۹ ساله ای بود که کف اتاق قرار داشت. قسمتی از گوش چپ و پوست سر زن جوان بر اثر وارد آمدن ضربه مجروح شده بود و آثار کبودی روی صورت و گردن و دهان مقتول، حاکی از آن بود که زن جوان با فشار دست خفه شده است.

پسر بچه 3.5 ساله نیز در حالی که روی تشک دراز کشیده، خفه شده بود و جسد مرد ۲۹ ساله نیز در کنار فرزندش قرار داشت. آثاری که روی قفسه سینه مرد وجود داشت هم نشان می داد که قبل از وقوع جنایت درگیری بین او و همسرش رخ داده است. در بررسی های بیشتر قوطی خون آلود کوچک حاوی سموم نباتی در کنار اجساد کشف شد و این احتمال قوت گرفت که مرد جوان پس از کشتن اعضای خانواده اش، دست به خودکشی زده است.

این فرضیه در حالی مطرح شد که پس از برگرداندن جسد برای انجام معاینات بیشتر توسط پزشک قانونی، بوی شدید سموم نباتی فضای اتاق را فرا گرفت. یکی از نزدیکان مقتولان به مقام قضایی گفت: زوج جوان اختلاف شدید خانوادگی نداشتند و ما نیز سر و صدایی را از آن ها نشنیدیم.

«قاضی موحدی راد» در حالی به تاریک خانه این پرونده جنایی وارد شده است که هنوز انگیزه این جنایت هولناک در پرده ای از ابهام قرار دارد. طبق اظهارات نزدیکان مقتولان، زن ۲۵ ساله باردار بود و این احتمال وجود دارد که مرد ۲۹ ساله پس از کشتن اعضای خانواده اش، دچار عذاب وجدان شده و دست به خودکشی زده است.

پیدا شدن مقادیری وجوه نقدی و بررسی وضعیت خانوادگی آنان نشان می داد که اعضای خانواده از وضعیت مالی مناسبی نیز برخوردار بودند و لوازم منزل نیز به هم ریختگی نداشت. در عین حال و با انتقال اجساد به پزشکی قانونی، قاضی ویژه قتل عمد دستورات ویژه ای را برای بررسی دقیق این ماجرا و همچنین کشف زوایای پنهان این پرونده جنایی صادر کرده است تا علت دقیق مرگ اعضای این خانواده مشخص شود.
اخبار حوادث -  خراسان