اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی بسیار عجیب در سبزوار


چند روز پیش، چوپانی هنگام عبور از بیابان در یک روستای سبزوار متوجه خودروی پرایدی شد که در نزدیکی دکل‌های برق پارک شده بود. درهای ماشین باز بود و کسی داخل آن نبود. او که کنجکاو شده بود، شروع به جست‌وجو کرد و لحظاتی بعد جسد مردی را دید که از پایه یکی از دکل‌ها حلق‌آویز شده بود.

همشهری آنلاین نوشت: چند روز پیش، چوپانی هنگام عبور از بیابان در یک روستای سبزوار متوجه خودروی پرایدی شد که در نزدیکی دکل‌های برق پارک شده بود. درهای ماشین باز بود و کسی داخل آن نبود. او که کنجکاو شده بود، شروع به جست‌وجو کرد و لحظاتی بعد جسد مردی را دید که از پایه یکی از دکل‌ها حلق‌آویز شده بود.

دقایقی بعد، تیمی از مأموران پلیس با دریافت تماس مرد چوپان راهی محل شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد كه از زمان حلق‌آویز شدن مرد جوان حدود 2روز می‌گذشت. این در حالی بود كه داخل ماشینش یك موبایل خاموش و وسایل این مرد بود و همه‌‌چیز از این حكایت داشت كه مرد جوان دست به‌خودكشی زده است.

با این حال در ادامه ماجرا تیمی از مأموران پلیس فتای استان خراسان رضوی وارد عمل شدند تا معلوم شود انگیزه مرد جوان برای خودكشی چه بوده است. طولی نكشید كه مأموران پلیس در بررسی تلگرام مرد جوان و تحقیق از خانواده‌اش راز این حادثه دلخراش را فاش كردند. سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی  گفت: تحقیقات نشان می‌داد كه مرد جوان مدتی قبل به‌دلیل روابط تلگرامی‌اش و اختلافاتی كه با همسرش داشت، از او جدا شده بود.

با این حال پس از مدتی این زوج با هم آشتی و دوباره ازدواج كردند. شرط زن جوان برای ازدواج دوباره این بود كه همسرش حق طلاق را به او بدهد و مرد جوان نیز قبول كرده بود. به این ترتیب آنها دوباره زندگی‌شان را از سر گرفتند تا اینكه مدتی بعد زن جوان متوجه شد كه شوهرش از طریق تلگرام در حال چت كردن با زنی غریبه است.

او با دیدن چت‌های آنها، خانه را به حالت قهر ترك كرد و به خانه پدرش رفت. مرد جوان نیز كه می‌دانست اگر همسرش این بار از او طلاق بگیرد، دیگر حاضر به برگشت نخواهد بود، به تكاپو افتاد تا دل او را به‌دست آورد.

وی ادامه داد: این مرد وقتی دید عذرخواهی‌هایش نتیجه‌ای ندارد، تصمیم گرفت با وانمود كردن به‌خودكشی، دل همسرش را به‌دست بیاورد. برای همین سوار بر خودروی پرایدش راهی بیابان‌های اطراف شهر شد و درحالی‌كه طناب دار را آماده می‌كرد، از خودش عكس می‌گرفت و همراه با مطالب سوزناكی كه می‌نوشت، آنها را از طریق تلگرام برای همسرش می‌فرستاد.

به گفته سرهنگ جهانشیری، همه شواهد نشان می‌دهد كه این مرد قصد داشته كاری كند كه همسرش برای نجات او به تكاپو بیفتد و با اطلاع از ماجرا او را ببخشد و شاید زمانی كه خودش را دار می‌زد هم تصور می‌كرد كه همسرش برای نجات او خواهد رسید غافل از اینكه در آن منطقه، موبایل آنتن نمی‌داد و عكس‌ها و جملات مرد جوان هرگز به‌دست همسرش نرسید. اینگونه بود كه جسد او 2روز در آن محل بود تا اینكه توسط مرد چوپان پیدا و راز مرگ او فاش شد.


ویدیو مرتبط :
خودکشی عجیب در خیابان...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دو کودک در خودکشی عجیب خانوادگی +عکس



مرگ دو کودک در خودکشی عجیب خانوادگی +عکس

پلیس در منطقه بلو اسپرینگ بعد از کشف اجساد دو کودک و دو بزرگ‌سال در خانه‌شان در حومه شهر کانزاس به دنبال عاملی هستند که معتقدند یک خودکشی سه‌گانه بوده است.

اجساد متعلق به یک زن 22 ساله به نام لیندزی مانی و دو کودکش جزمین چهار ساله و شنایا دو ساله و همچنین مرد 23 ساله‌ای که نام وی هنوز فاش نشده است.

 

اخبار حوادث, حوادث ایران و جهان

 

 

طبق گفته پلیس اسلحه در کنار یکی از اجساد افتاده بود ولی در عین حال قادر به تایید این نکته نیستند که مهاجم کدام یک از دو بزرگسال بوده است.دو کودک ویکی از بزرگ سالان از جراحت اسلحه کشته شده‌اند ولی نحوه کشته شدن یکی دیگر از بزرگ سالان مشخص نشده است.

 

طبق گفته یکی از همسایه‌ها او تنها صدای جیغ زنی را شنیده که به طور مرتب فریاد می‌زد : " آن‌ها مردند. آن‌ها مردند."نکته جالب دیگر آن بود که اجساد کودکان در طبقه پایین و اجساد بزرگ سال در طبقه بالا یافت شده بود.

گروه خبر تالار گفتگوی ایرانیان