اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی اعضای یک باند شرور در لرستان!



این افراد که از قبل اقدام به مصرف قرص کرده بودند، پس از ملاقات با خانواده هایشان دو تن از آنان فوت شدند و دو تن دیگر در بیمارستان بستری هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان گفت: اعضای یک باند شرور چهار نفره در لرستان قبل از دستگیری توسط ماموران نیروی انتظامی اقدام به خودکشی کردند.

به گزارش ایرنا سردار محمد قنبری دوشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: در تاریخ 7 اسفند 93 در محله اسدآبادی شهرستان خرم آباد فردی به نام محمد ولیپور سپهوند توسط فردی شرور به ضرب گلوله به قتل رسید.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله فرد قاتل توسط نیروی انتظامی شناسایی شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این فرد دارای سوابق ارتکاب به جرم متعدد بود، متواری شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان بیان کرد: حدود دو ماه پیش در استان قرار به انتقال فردی متهم از زندان به دادگاه برای بازجویی شد که پلیس مطلع شد فرد قاتل متواری به همراه چند همدست قصد متواری کردن فرد زندانی را دارند.

وی افزود: پلیس با اطلاع از این نقشه متهم را به دادگاه منتقل نکرد و در زندان بازجویی شد در صورتیکه به منظور دستگیری افراد شرور تظاهر به انتقال این فرد به دادگاه شد.

سردار قنبری با بیان اینکه این افراد شرور بیش از دو ساعت در یک مکان نبودند، گفت: این افراد در همان شب هنگام خارج شدن از مخفیگاه با پلیس راه درگیر شدند و سر دسته آنان مجروح و پس از متواری شدن مشخص شد که در کرج مخفی شده است.

وی افزود: این فرد به همدستی چند نفر در کرج به منظور سرقت از یک طلا فروشی یک دستگاه خودرو را سرقت و یک افسر وظیفه شناس را شهید کردند و در نهایت متواری شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان بیان کرد: پس از تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی لرستان شب گذشته این افراد در خیابان 60 متری خرم آباد شناسایی و محاصره شدند که پس از 35 دقیقه رایزنی و برای دستگیری بدون تیراندازی افراد دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: این افراد در حین انتقال به پلیس آگاهی درخواست ملاقات با خانواده کردند.

قنبری ادامه داد: این افراد که از قبل اقدام به مصرف قرص کرده بودند، پس از ملاقات با خانواده هایشان دو تن از آنان فوت شدند و دو تن دیگر در بیمارستان بستری هستند.

وی گفت: پس از معاینه این افراد توسط اورژانس و بازجویی، اقدام به خودکشی آنان مشخص و اظهارات آنان توسط قاضی مستند شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان افزود: این افراد اعتراف به هفت فقره تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شهرهای خرم آباد، بروجرد و دورود کرده اند و سردسته باند معروف به علی کله شیر شب گذشته فوت شده است.

 

اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
اتومبیل فوق سریع شخصیت شرور جیمز باند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رانندگان در دام اعضای باند تبهكاری



 

 رانندگان در دام اعضای باند تبهكاری

 

زن جوانی كه با همدستی ۵ متهم سابقه دار، رانندگان را فریب می داد و اموالشان را سرقت می كرد همراه همدستانش در قلعه حسن خان (شهر قدس) شهریار دستگیر شد.

زن متهم با كرایه دربستی خودروهای عبوری، رانندگان را به خانه اش می برد تا والدین بیمارش را به مركز درمانی انتقال دهند كه در این هنگام همدستان وی به رانندگان حمله ور شده و اموالشان را سرقت می كردند.

به گزارش «جام جم»، اوایل آبان امسال مردی با حضور در كلانتری مركزی قلعه حسن خان (شهر قدس) شهریار از گرفتار شدن در دام سارقان قمه به دست خبر داد.

شاكی به پلیس گفت: در یكی از محله های شهر، زنی جوان به عنوان مسافر سوار خودرویم شد و درخواست كمك كرد تا والدین بیمارش را به بیمارستان منتقل كنم. من نیز با اعتماد به زن مسافر، وارد خانه اش شدم تا والدین بیمارش را سوار خودرو كنم.

حمله دزدان چاقو به دست

شاكی اضافه كرد: در همین موقع ۵ مرد با قمه و چاقو به من حمله ور شدند و كشان كشان مرا از خانه بیرون بردند.

پس از چند ساعت در بیمارستان به هوش آمدم و متوجه شدم یك راننده عبوری مرا به بیمارستان منتقل كرده و مردان شرور نیز پول و گوشی تلفن همراهم را سرقت كرده اند.

در پی ثبت اظهارات مرد زخمی، ماموران به چهره نگاری رایانه ای از اعضای این باند تبهكاری پرداختند.

با تشكیل پرونده ای در این ارتباط در شعبه ۱۰۳ حوزه قضایی شهر قدس، ولیعهدی قاضی شعبه، پرونده را برای تحقیقات در اختیار كارآگاهان آگاهی شهر قدس قرار داد.

افراد متعددی در دام سارقان گرفتار شدند

جستجوی پلیسی ادامه داشت تا این كه افراددیگری هم با حضور در مركز پلیس، شكایت های مشابهی ارائه كردند. در بررسی این پرونده ها معلوم شد تصاویر رایانه ای متهمان با هم مطابقت دارند.

متهمان سابقه دار بودند

كارآگاهان همچنین با بررسی آلبوم متهمان سابقه دار، متوجه شدند آنها از افراد سابقه دار هستند.

بنابراین، پاتوق های احتمالی آنها زیر نظر گرفته شد تا این كه كارآگاهان آگاهی شهر قدس باخبر شدند متهمان به ۲ خانه در شهر قدس رفت و آمد دارند.

با شناسایی مخفیگاه اعضای این باند تبهكاری، ماموران با هماهنگی قضایی به مخفیگاه آنها اعزام و با محاصره آن ۲ محل یك زن و ۵ مرد را دستگیر كردند.

متهمان با انتقال به مركز پلیس شهر قدس، در بازجویی با تناقض گویی مدعی شدند به اشتباه دستگیر شده اند ولی در مواجهه حضوری با شاكیان به جرم خود اعتراف كردند.

اعتراف سركرده باند

اكبر ـ سركرده باند ـ در اظهاراتش به پلیس گفت: چند ماه بعد از آزادی از زندان، از زنی كه با او رابطه پنهانی داشتم، خواستم تا در سرقت از رانندگان با من همكاری كند كه پذیرفت و با همدستی ۴ سارق حرفه ای، سرقت های خود را آغاز كردیم.

متهم یادآور شد و زن جوان ـ سحر ـ سوار خودروهای عبوری می شد و با عنوان این كه والدین بیمارش باید به مركز درمانی انتقال یابند، آنها را به خانه های اجاره ای می كشاند.

در همین موقع، اعضای باند با قمه و چاقو رانندگان را مجروح و اموالشان را سرقت می كردند.

بنابراین گزارش، با اعتراف این متهم، همدستانش نیز به همكاری با سركرده باند اعتراف كردند.

اعضای این باند با قرار قانونی از سوی ولیعهدی، قاضی شعبه ۱۰۳ حوزه قضایی شهرقدس در بازداشت به سر می برند.... /گزارش : جام جم آنلاین