اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودکشی، عاقبت دوستی تلگرامی دختر نوجوان



دختر نوجوان نمی‌دانست عاقبت دوستی خیابانی و تلگرامی با پسر جوان، او را تا یک قدمی مرگ پیش می‌برد.

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته زنی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از سه پسر جوان به اتهام اغفال دختر 16 ساله‌اش شکایت کرد.

در پی این شکایت، ماموران پلیس‌فتا به‌تحقیق از دختر 16 ساله که پس از خودکشی از یک قدمی مرگ بازگشته بود، پرداختند.

وی گفت: چند ماه پیش با پسر 20 ساله‌ای آشنا شدم. پس از چند بار ملاقات، او اعتمادم را جلب کرد و من عکس‌های خصوصی‌ام را از طریق تلگرام و واتس‌آپ برایش ارسال کردم. او حتی از من خواست وب‌کم به لپ‌تابم نصب کنم تا با هم در ارتباط باشیم که خواسته‌اش را پذیرفتم. پس از چند هفته دو پسر ناشناس، عکس‌هایی را که برای پسر مورد علاقه‌ام فرستاده بودم، برایم ارسال کرده و مدعی شدند باید با آنها دوست شوم در غیر این صورت عکس‌هایم را منتشر خواهندکرد.

دختر نوجوان تصریح کرد: چون عکس‌ها در اختیار پسر مورد علاقه‌ام بود با او تماس گرفتم که او هم تهدیدم کرد باید به خواسته شیطانی او و دوستانش تن دهم؛ در غیر این صورت عکس و فیلم‌های خصوصی‌ام را در تلگرام منتشر می‌کنند. وقتی متوجه نیت آنها شدم، قرص خوردم تا خودکشی کنم که مادرم متوجه شد و نجاتم داد. اکنون از این سه پسر جوان شکایت دارم.

در این مرحله ماموران فتا برای دستگیری سه پسر جوان وارد عمل شدند تا این‌که یکی از آنها با دختر نوجوان تماس گرفت و تهدیدش کرد اگر تا ساعاتی دیگر در یکی از محله‌های شهر مشهد حاضر نشود، عکس و فیلم‌ها را برای پدرش ارسال می‌کند. در ادامه ماموران به‌جای شاکی در محل قرار حاضر شدند و هر سه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: متهمان در بازجویی اولیه اعتراف کردند هدفشان از به‌دست آوردن عکس و فیلم‌های دختر 16 ساله، تهدید برای ارتباط پنهانی بود و گمان نمی‌کردند تهدیدهایشان منجر به خودکشی او شود.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خانه متهمان، فیلم و عکس‌های شاکی و فیلم و عکس‌های دختران جوان دیگری نیز کشف شد.

 

 اخبار حوادث  - جام جم


ویدیو مرتبط :
خودکشی دختر نوجوان در خیابان..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی دختر نوجوان پس از 15 بار هتک حرمت/عکس



تجاوز,عکس تجاوز,تجاوز جنسی

خودکشی دختر نوجوان پس از 15 بار هتک حرمت/عکس

یک دختر مسیحی بعد از 15 بار تجاوز جنسی از سوی تروریست‌های سوری خودکشی کرد.

یک دختر نوجوان مسیحی بعد از اینکه 15 بار به صورت متوالی از سوی تروریست‌های مسلح سوری در شهر القصیر هدف تجاوز جنسی قرار گرفت، خودکشی کرد.

 

رادیو واتیکان با اعلام این مطلب تاکید کرد که این اتفاقات مدتی پیش از مسلط شدن ارتش سوریه بر شهر راهبردی القصیر و در زمانی صورت گرفته است که شهر در اختیار شبه نظامی مخالف دولت قرار داشت.

 

بر اساس این گزارش این دختر 15 ساله مجبور به ازدواج شده و بعد از آن نیز بارها از سوی شبه نظامیان تکفیری در طول دو هفته مورد تجاوز جنسی واقع شده است.

خبرگزاری فیدس پیشتر اعلام کرده بود که اقلیت‌های دینی در معرض خشونت های بیشتر و حملات انتقام جویانه قرار دارند.

شیخ یاسر العجلانی یکی از مفتی‌های تکفیری اخیرا حکم زندانی کردن و تجاوز به تمامی زنان غیر از زنان سنی را صادر کرده و این اقدام شنیع را مباح دانسته بود، این حکم شامل علوی‌ها و مسیحی‌ها و سایر اقلیت‌های مذهبی نیز می‌شود./جام نیوز