اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودكشی پس از قتل فرزند




اخبارحوادث - خودكشی پس از قتل فرزند

زن جوان با انگیزه ای نامشخص پس از قتل پسر هفت ساله اش دست به خودكشی زد.11 فروردین امسال مرگ مشكوك زنی در یكی از بیمارستان های فریدون كنار به پلیس اعلام شد.در ادامه تیمی از ماموران در بیمارستان حاضر شده و تحقیقات در این زمینه را آغاز كردند. در بررسی های پلیسی مشخص شد، این زن بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست داده است.

بستگان زن جوان كه او را به بیمارستان رسانده بودند در جریان تحقیقات مدعی شدند، این زن چندی قبل به خاطر اختلافاتی كه با همسرش داشت از او جدا شده بود. وی پس از جدایی همراه پسر هفت ساله اش زندگی می كرد. روز حادثه پس از اینكه زن جوان به تلفنش پاسخ نداد ، خانواده اش نگران شده و راهی خانه آنها شدند.

 

آنها پس از حضور در خانه با صحنه هولناكی رو به رو شدند. پیكر زن جوان و پسرش در كنار هم قرار داشت. امدادگران اورژانس پس از معاینه آنها ، اعلام كردند پسر خردسال جان خود را از دست داده است.زن جوان هم به بیمارستان منتقل شد كه به علت شدت مسمومیت جان خود را از دست داد.سرهنگ عظیمی ، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی انگیزه زن جوان از قتل پسرش و خودكشی خود ادامه دارد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
قتل فرزند بخاطر لایک بیشتر!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل مسلحانه، خودكشی از كار درآمد!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قتل مسلحانه، خودكشی از كار درآمد!

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: راز قتل مسلحانه و ساختگی جوان 26 ساله اصفهانی توسط كارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان در كمتر از هفت ساعت كشف شد.

سرهنگ حسین حسین‌زاده اظهارکرد: در پی كسب خبری مبنی بر وقوع یك فقره قتل مسلحانه در یكی از مناطق شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران اداره جنایی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: كارآگاهان در محل حادثه حاضر و با جسد مردی مواجه شدند كه با شلیك دو تیر از ناحیه سینه به قتل رسیده بود و در اطراف جسد نیز دو پوكه سلاح كلاشینكف به چشم می‌خورد.

به گفته حسین‌زاده علی‌رغم اینكه خانواده مقتول از چگونگی قتل اظهار بی‌اطلاعی می‌كردند اما در تحقیقات و بررسی‌های اولیه از صحنه، مأموران به تناقض‌گویی آنان كه سعی داشتند موضوعی را از پلیس مخفی كنند پی بردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینكه كارآگاهان به یقین رسیده بودند كه قتلی در كار نبوده است، ادامه داد: در پی انتقال برادر مقتول به آگاهی و تحقیقات بیشتر از او نهایتاً وی به صحنه‌سازی و گزارش كذب قتل مسلحانه اقرار كرد و از راز خودكشی برادرش با سلاح گرم پرده برداشت.

وی در خصوص جزئیات ماجرا از زبان برادر این جوان 26 ساله گفت: برادر وی به بیماری اعصاب و روان مبتلا و چندین مورد سابقه بستری در بیمارستان روانی را داشته و اقدام به خودزنی و خودكشی با سلاح سرد و قرص كرده بود و در شب حادثه به اتفاق خانواده در حال استراحت بودند كه با شنیدن صدای مهیبی از خواب بیدار و وارد حیاط منزل شدند كه با جسد برادرش در حالی كه سلاح كلاشینكف نزدیك او افتاده بود روبرو شدند اما برای حفظ آبرو نزد بستگان و اهالی محل تصمیم گرفتند موضوع را به عنوان قتل گزارش كنند./ایسنا