اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودسوزی پس از 90 بار شکست در آزمون رانندگی+ عکس



خودسوزی , کلاس‌های آموزش رانندگی

خودسوزی پس از 90 بار شکست در آزمون رانندگی+ عکس

مردود شدن مکرر مادر در آزمون رانندگی منجر به خود سوزی وی در منزل مسکونی اش واقع در ادینبورگ پایتخت اسکاتلند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از اسیو شیتدپرس، پس از 90 بار شرکت در کلاس‌های آموزش رانندگی مادر 35 ساله باز هم قبول نشد و تصمیم به خود سوزی خود گرفت.

پس از آنکه وی اقدامات لازم برای این کار را فراهم نمود در یادداشتی از همسر و فرزند خود ( جزئیات بیشتری منتشر نشده) آنان را متوجه اقدام خود نمود.

پس از ایجاد شعله آتش بر بدن خود با حضور ناگهانی همسرش که وی از قبل هشدار داده بود که در صورت مردود شدن خودش را خواهد سوزاند به منزل مراجعت نمود و پس از اطفای آتش همسرش را به بیمارستان منتقل نمود.

جراحات ناشی از سوختگی وی 12درصد گزارش و در نقاط پشت ، دست، قسمتی ا ز صورت و پاها اعلام شد./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
آزمون رانندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه غیر اخلاقی، شرط قبولی در آزمون رانندگی! + عکس



اخبار,اخبارحوادث,تجاوز جنسی

مربی آموزش رانندگی به اتهام اذیت و آزار هنرجوی خود بازداشت شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " دنیل رای پری " 21 ساله به اتهام پیشنهاد رابطه غیر اخلاقی با هنر جوی خود و اذیت و آزار وی در حین آموزش توسط پلیس دستگیر شد .

براساس گزارش پلیس قربانی که یک از هنرجویان خانم در آموزشگاه رانندگی "گیتس برگ " واقع در " مریلند " بود در پی یک شکایت از رفتار بی شرمانه مربی آموزشی به مدیریت آموزشگاه و تماس آنها با پلیس این مربی بی اخلاق در روز 9 جولای بازداشت شد .

قربانی در گزارش خود به پلیس گفت :مربی  پس از آزار واذیت وی در خودرو او را تهدید کرد که اگر به او اجازه رابطه نامشروع ندهد او را در امتحان رانندگی قبول نخواهد کرد و همچنین گفت : که در صورت همکاری با او به راحتی در امتحان قبول می شود .

این قربانی که در یک فرصت مناسب از خودرو فرار کرد و به آموزشگاه رفت و از این مربی شکایت کرد.

آقای " رای بری" که از کار اخراج شد و به اتهام تجاوز در بازداشت به سر می برد، ادعای قربانی را رد می کند در دفاع از خود گفت : شاگردش برای قبول شدن در امتحان به او این پیشنهاد شرم آور را داده است .

گفتنی است، این مرد که پدر 2 فرزند نیز است اگر اتهام وارد به او ثابت و گناهکار شناخته شود در دادگاه به حبس محکوم خواهد شد .

وی باید در دادگاه 25 آگوست حضور یابد .

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران