اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودسوزی معلم فرانسوی مقابل دانش آموزان



 

خودسوزی معلم فرانسوی مقابل دانش آموزان

 

یك معلم فرانسوی بر اثر فشارهای ناشی از سیاست های ریاضت اقتصادی دولت فرانسه و طرح دولت برای حذف مشاغل در بخش آموزش، خود را مقابل چشم دانش آموزان در مدرسه آتش زد.

به گزارش فارس، این معلم ریاضی روز پنجشنبه گذشته اقدام به خودسوزی مقابل چشم دانش آموزان در مدرسه «بزیر» كرد و به علت شدت سوختگی روز شنبه جان باخت.

به گفته شاهدان، این معلم زن ۴۴ ساله كه از ۱۰ سال پیش در این مدرسه مشغول به كار بود، در روز حادثه كلاس درس را لغو كرد و سپس خود را مقابل چشمان دانش آموزان آتش زد ،و او خطاب به دانش آموزان اعلام كرده بود كه «من این كار را بخاطر شما انجام می دهم».

به گفته یكی از دانش آموزان، این معلم به سبب فشارهای وارده ناشی از سیاست های ریاضت اقتصادی دولت به ویژه در زمینه حذف فرصت های شغلی در بخش آموزش، بسیار ضعیف و آسیب پذیر شده بود و از چندی پیش بسیار غمگین و افسرده بودو اقدام وی به خودسوزی و شیوه ای كه وی برای این كار برگزید، نشانه هایی دال بر این موضوع است.

وزارت آموزش فرانسه چندی پیش از حذف فرصت های شغلی در حوزه آموزش به دلیل كاهش هزینه ها خبر داد.... / خبرگزارى فارس


ویدیو مرتبط :
آتش گرفتن معلم سر کلاس درس توسط دانش آموزان درروز معلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

5 سال حبس برای معلم آمریكایی به دلیل روابط نامشروع با دانش آموزان*تصویر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

5 سال حبس برای معلم آمریكایی به دلیل روابط نامشروع با دانش آموزان

یك معلم آمریكایی به دلیل داشتن روابط نامشروع با پنج تن از دانش آموزان خود به پنج سال حبس محكوم شد.

به گزارش ایسنا، «بریتنی كولپس» معلم زن آمریكایی اهل ایالت تگزاس پس از خوانده شدن حكم دادگاه به بازداشتگاه منتقل شد.

به گزارش ان بی سی، مسوولان مدرسه ادعا كرده‌اند كه از سال پیش متوجه روابط نامشروع این معلم با برخی از شاگردهایش شدند و موضوع را به پلیس محلی اطلاع دادند.

متهم این پرونده مادر سه فرزند است. پنج قربانی مزبور نیز تایید كرده‌اند كه از سال 2011 میلادی با معلم خود روابط نامشروع داشته‌اند./ایسنا