اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودستایی عجیب زلاتان ایبراهیموویچ


این مهاجم باتجربه سال گذشته با گلی که به تیم ملی انگلیس زد، توجهات زیادی را به خود جلب کرد؛ همچنین گل زیبای او به باستیا در لیگ فرانسه هم تحسین زیادی را به همراه داشت.

سایت گل: این مهاجم باتجربه سال گذشته با گلی که به تیم ملی انگلیس زد، توجهات زیادی را به خود جلب کرد؛ همچنین گل زیبای او به باستیا در لیگ فرانسه هم تحسین زیادی را به همراه داشت.

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن ژرمن، با تعریف از دو گلی که در سال 2013 به ثمر رساند، به شوخی گفت که چنین گل هایی را حتی در بازی های کامپیوتری هم نمی توان دید.

این مهاجم باتجربه سال گذشته با گلی که به تیم ملی انگلیس زد، توجهات زیادی را به خود جلب کرد؛ همچنین گل زیبای او به باستیا در لیگ فرانسه هم تحسین زیادی را به همراه داشت.

زلاتان به خبرنگاران گفت:" من گل های زیادی زده ام که مهاجمان دیگر به سختی می توانند چنین گل هایی بزنند.

من به تازگی با پیراهن پاری سن ژرمن یک قیچی برگردان زیبا زدم؛ از آن گل هایی که هر هفته نمی بینید. یک گل هم از 30 متری به تیم ملی انگلیس زدم.

وقتی چنین گل هایی می زنم، احساس خوبی پیدا می کنم. معمولا چنین گل هایی در بازی های ویدئویی به ثمر می رسد.

 صادقانه بگویم فکر نمی کنم در بازی های ویدئویی بتوان چنین گل های فوق العاده ای را با زلاتان زد؛ هرچند این بازی ها این روزها خیلی به واقعیت نزدیک شده اند."

زلاتان در 21 دیداری که این فصل برای پی اس جی انجام داد، 19 گل به ثمر رساند.


ویدیو مرتبط :
ترکیب مورد علاقه ی زلاتان ایبراهیموویچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زلاتان ایبراهیموویچ به پاری سن ژرمن پیوست



زلاتان ایبراهیموویچ به پاری سن ژرمن پیوست

گفته می‌شود مبلغ انتقال او 23 میلیون یورو بوده و او سالانه 13 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

سایت گل – زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سابق میلان به پاری سن ژرمن پیوست. لئوناردو، مدیر ورزشی این باشگاه این خبر را تایید کرده است.

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این بازیکن سوئدی چند روز گذشته را در پاریس به سر برد تا کارهای انتقال این بازیکن 30 ساله را انجام دهد. میلان پذیرفته بود او و تیاگو سیلوا را به پاریسی‌ها بفروشد و سیلوا چند روز پیش به این تیم پیوست.

زلاتان قرار است در پاری سن ژرمن سالانه 13 میلیون یورو دستمزد بگیرد و گفته می‌شود قیمت انتقال او هم 23 میلیون یورو بوده است.

لئوناردو به گاتزتا دلو اسپورت گفت: «ما به توافق رسیده‌ایم و قرارداد بسته شده. زلاتان ایبراهیموویچ بازیکن پاری سن ژرمن است و می‌تواند برای ما تاریخ‌ساز شود.»

پاری سن ژرمن قرار است چهارشنبه نشستی خبری با حضور لئوناردو، و ناصر الخلیفی، رییس باشگاه داشته باشد.

گفته می‌شود در این جلسه خبر خرید مارکو وراتی از پسکارا هم اعلام می‌شود.

رایولا هم امروز عصر گفت: «همه خوشحالند، از جمله زلاتان. پاریس با آمدن ایبرا دلیلی دیگر یافته تا شهری پر از زیبایی خوانده شود.»

زلاتان در تمامی رقابت‌ها برای میلان 56 گل زده است./گل