اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"خودزنی" شریفی نیا در جشنواره فیلم فجر


محمد رضا شریفی نیا از بازیگران پُرکار سینمای ایران امسال با فیلم «خود زنی» در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

خبرآنلاین: محمد رضا شریفی نیا» از بازیگران پُرکار سینمای ایران امسال با فیلم «خود زنی» در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

شریفی نیا که فیلم جنجالی «قلاده های طلا» با بازی وی به جشنواره نرسیده، در فیلم «خودزنی» با گریم و چهره ای متفاوت مقابل دوربین رفته است.

او در این فیلم در دو مقطع سنی و با  حضور دارد. مقطع اول گریم میانسالی و مقطع دوم گریم دوران پیری است.



وی در این فیلم نقش مرد کفاشی را ایفا می کند که با کیانوش شخصیت اصلی داستان ( با بازی امیر دلاوری) دوستی و رابطه ای عمیق دارد و با آزادی کیانوش از زندان به وی کمک می کند.

«خود زنی» بر اساس فیلمنامه «احمد کاوری» و به کارگردانی کاوری مقابل دوربین رفته و «اردشیر ایران نژاد» تهیه کنندگی آن را به عهده داشته است.

این فیلم قصه مردی به نام کیانوش را روایت می‌کند که پس از آزادی از زندان به دنبال یافتن همسر سابق و فرزندش می‌رود. او در این مسیر با مشکلات و خطرهایی مواجه می شود و برای اعاده حیثیت و باز پس‌گیری خانواده از دست رفته‌اش تلاش می‌کند.

این فیلم اثری اجتماعی است که به نقد شرایط روز جامعه می‌پردازد و به دلیل مضمون انتقادی آن در بخش «آینه سینمای ایران» سی امین جشنواره فیلم فجر نمایش داده خواهد شد.


خود زنی طی 74 روز در پاییز و زمستان امسال مقابل دوربین رفته و در این فیلم  بازیگرانی همچون: امیر دلاوری، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی، محمدرضا شریفی‌نیا، نیما‌شاهرخ‌شاهی، تیناآخوندتبار، نادر سلیمانی،سینا رازانی، امیر یل ارجمند، امیرغفارمنش، حسام حمیدی و امین حیایی بازی می کنند.   


ویدیو مرتبط :
افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 4 ماه بعد از دهه فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«خودزنی» شریفی نیا در جشنواره فجر



 

شریفی نیا,عکس  شریفی نیا

 

محمد رضا شریفی نیا» از بازیگران پُرکار سینمای ایران امسال با فیلم «خود زنی» در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. شریفی نیا که فیلم جنجالی «قلاده های طلا» با بازی وی به جشنواره نرسیده، در فیلم خودزنی با گریم و چهره ای متفاوت مقابل دوربین رفته است.

او در این فیلم در دو مقطع سنی و با دو گریم مختلف حضور دارد. مقطع اول گریم میانسالی و مقطع دوم گریم دوران پیری است. وی در این فیلم نقش مرد کفاشی را ایفا می کند که با کیانوش شخصیت اصلی داستان ( با بازی امیر دلاوری) دوستی و رابطه ای عمیق دارد و با آزادی کیانوش از زندان به وی کمک می کند.

«خود زنی» بر اساس فیلمنامه «احمد کاوری» و به کارگردانی کاوری مقابل دوربین رفته و «اردشیر ایران نژاد» تهیه کنندگی آن را به عهده داشته است.

این فیلم قصه مردی به نام کیانوش را روایت می‌کند که پس از آزادی از زندان به دنبال یافتن همسر سابق و فرزندش می‌رود. او در این مسیر با مشکلات و خطرهایی مواجه می شود و برای اعاده حیثیت و باز پس‌گیری خانواده از دست رفته‌اش تلاش می‌کند. این فیلم اثری اجتماعی است که به نقد شرایط روز جامعه می‌پردازد و به دلیل مضمون انتقادی آن در بخش «آینه سینمای ایران» سی امین جشنواره فیلم فجر نمایش داده خواهد شد.

خود زنی طی 74 روز در پاییز و زمستان امسال مقابل دوربین رفته و در این فیلم  بازیگرانی همچون: امیر دلاوری،لعیا زنگنه،آتیلا پسیانی،محمد رضا شریفی نیا،نیما شاهرخ شاهی،تینا آخوندتبار،نادر سلیمانی،سینا رازانی،امیر یل ارجمند،امیرغفارمنش،حسام حمیدی و امین حیایی بازی می کنند... / سینما