اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودرو های نیم میلیارد تومانی در راه است


دفتر تعیین ارزش گمرك ایران با صدور بخش‌نامه‌ای ارزش پایه با تجهیزات مربوط به تعدادی از مدلهای خودروهای شركت پورشه را اعلام كرد.

خبرگزاری ایسنا: دفتر تعیین ارزش گمرك ایران با صدور بخش‌نامه‌ای ارزش پایه با تجهیزات مربوط به تعدادی از مدلهای خودروهای شركت پورشه را اعلام كرد.

براین اساس بالاترین ارزش پایه مربوط به خودروی پورشه پانامرا توربو به قیمت 208 هزار و 448 دلار تعیین شده است. این در حالی است كه قیمت این خودرو در بازار ایران به حدود 450 میلیون تومان می‌رسد.

بعد از این خودرو نیز كاین توربو با قیمت 156 هزار و 175 دلار و پانامرا 4S با قیمت 150 هزار و 130 دلار در رده‌های بعدی قرار گرفتند. قیمت این دو خودرو نیز در بازار ایران بین 420 تا 450 میلیون تومان است.

همچنین ارزش پایه خودروهای باكستر، 911 و پانامرا به ترتیب 58 هزار و 123 دلار، 119 هزار و 92 دلار و 119 هزار و 238 تعیین شد. ارزش پایه كاین و دو مدل كاین S نیز به ترتیب 79 هزار و 961 دلار، 94 هزار و 550 دلار و 69 هزار و 279 دلار تعیین شده است.

به گزارش ایسنا، شركت خودروسازی پورشه آلمان چندی پیش از توقف صادراتش به ایران تحت فشارهای بین‌المللی خبر داد. با این وجود سازمان توسعه تجارت اخیرا مجوز واردات انواع مدلهای خودروهای پورشه را به ایران داد. در سال گذشته 563 دستگاه انواع خودروهای پورشه به ارزش 50 میلیون دلار وارد ایران شد.

نگاهی به آمار نشان می‌دهد كه خودروهای لوكس و فوق‌ لوكس وارداتی سهم بسیار ناچیزی در بازار خودرو ایران دارند، به‌ طوری كه حتی قطع واردات این خودروها هیچ تاثیری بر بازار خودرو ایران نخواهد داشت. پیشتر نیز حجم واردات خودروهای بی‌.ام.و و بنز به ایران كاهش یافته بود كه این اتفاق تاثیر چندانی بر بازار خودروها در ایران نگذاشته بود.   


ویدیو مرتبط :
تبدیل خودرو نیم میلیارد تومانی به آغل گوسفندان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حیرت خانواده روستایی از قبض نیم میلیون تومانی برق



 

 

قبض

 

 

سایت شبکه خبر صدا و سیما نوشت: قبض نیم میلیون تومانی برق، یک خانواده روستایی را در شهرستان خواف حیرت‌زده کرد.

صاحب این منزل مسکونی گفت: در دوره‌های پیش مبلغ قبض برق خانه‌اش پنج هزار تومان بود، ولی در این دوره به 547 هزار تومان افزایش یافته است.

«جلیل مقیمی» افزود: اداره برق شهرستان خواف کنتور و مسیر برق خانه را کنترل و آزمایش کرد و معلوم شد که مشکلی ندارد.

وی گفت: اداره برق خواف هم درباره این موضوع پاسخگـو نیست.

این خانواده روستایی 3 نفره در خانه‌ای با مساحت 150 مترمربع زندگی می‌کنند. 20 روز پیش هم صدور قبض آب به مبلغ چهار میلیون تومان برای یکی از شهروندان سبزواری در خراسان رضوی مشكل‌ساز شده بود..../تحلیل:عصرایران