اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودرو شیشه ای به بازار آمد +عکس


صنعت خودرو TRW اخیرا اقدام به ساخت اتومبیلی نموده است که علاوه بر قابل رویت بودن کل محتویات ماشین از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است از جمله سیستم های ایمنی یکپارچه همراه با لوازم الکترونیکی و حسی و قابلیت سنجش، همچنین سیستم های بسیار هوشمند که به حفظ امنیت بالای عابران پیاده، رانندگان و مسافران منجر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: صنعت خودرو TRW اخیرا اقدام به ساخت اتومبیلی نموده است که علاوه بر قابل رویت بودن کل محتویات ماشین از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است از جمله سیستم های ایمنی یکپارچه همراه با لوازم الکترونیکی و حسی و قابلیت سنجش، همچنین سیستم های بسیار هوشمند که به حفظ امنیت بالای عابران پیاده، رانندگان و مسافران منجر شده است.

ساخت خودرو شیشه ای در آلمان +عکس

برای اطمینان از ایمنی راننده و مسافران، طیف وسیعی از کیسه هوا، حسگرهای فعال، ترمز و فرمان محصولات وجود دارد. همچنین دارای سیستم کنترل ترمز یکپارچه (IBC)است که به طور خودکار ترمز ماشین را قادر به توقف سطح بالا در وضعیت اضطراری می سازد.

ساخت خودرو شیشه ای در آلمان +عکس

این خودرو دارای 360 سنسور درجه برای پردازش اطلاعات از سراسر وسیله نقلیه برای موقعیت های اضطراری است و یک سیستم رادار است که مسیر پیش رو برای عابران پیاده و اتومبیل ثابت را نشان میدهد و به رانندگان از برخورد و عبور و مرور با این موانع هشدار می دهد.

 -سیستم کمربند ایمنی "فعال" که می تواند سفت یا شل شدن کمربند ایمنی را هشدار دهد.

 -سیستم فرمان الکتریکی که با مزیت صرفه جویی در مصرف سوخت تعبیه شده است.


ویدیو مرتبط :
تعمیر شیشه خودرو-ترمیم شیشه-ساب زدن شیشه اتومبیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودرو رویایی ب‌ام‌و به بازار می آید؟(+عکس)



طرح مطالعاتی «ب ام و M GT» برای رقابت با خودروهایی چون پورشه 911 و مرسدس بنز «AMG GT» خلق شده است.

اگر قرار باشد ب‌ام‌و برای رقابت با خودروهایی چون پورشه 911 و مرسدس بنز «AMG GT» خودرویی را معرفی نماید، آن خودرو چگونه خواهد بود؟ طرح مطالعاتی «ب ام و M GT» برای چنین رقابتی خلق شده است. طراح این خودرو «ادریس نوح» از آفریقای جنوبی است.

 

اخبار,اخباراقتصادی , ب‌ام‌و


شاید این خودرو حتی بتواند جانشینی برای خودروی مجلل سری «6» باشد.طبیعتاً موتور آن در جلو قرار گرفته است و با وجود اندازه بزرگ، دینامیک و هندلینگ خوبی خواهد داشت.با این وجود، این تنها یک رویا برای یک خودروی خیالی است و تا زمانی که ب ام و تصمیمی برای ورود به چنین رقابتی نداشته باشد، عملی نخواهد شد.

 اخبار اقتصادی  -  پدال