اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروی 30 میلیاردی توقیف شد


جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا از توقیف یک دستگاه خودروی پژو، حامل بیش از ۳۰ میلیارد ریال اسکناس قاچاق خبر داد.

خبرآنلاین: جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا از توقیف یک دستگاه خودروی پژو، حامل بیش از ۳۰ میلیارد ریال اسکناس قاچاق خبر داد.

 سردار احمد گراوند گفت: ماموران هنگ مرزی مهران در کنترل و مراقبت ویژه محور بهرام آباد به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک و این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو که قصد ورود به کشور را داشت،۳۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اسکناس ایرانی قاچاق، کشف شد.

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا در پایان گفت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

مرز بین المللی مهران نزدیک ترین و امن ترین مرز برای تبادل کالا و تردد به کشور عراق است و مرزداران ایلام با دقت، جدیت و تلاش شبانه روزی، عهده دار کنترل این پایانه مرزی هستند.


ویدیو مرتبط :
حکایت عجیب توقیف، رفع توقیف، دوباره توقیف برخی فیلم‌های سینمایی !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقیف خودروی حامل قاچاق سه میلیاردی


فرمانده انتظامی میاندوآب ازتوقیف خودروی حامل کالای قاچاق به ارزش سه میلیاردو100میلیون ریال در شهرستان میاندوآب خبر داد.

تابناک: فرمانده انتظامی میاندوآب ازتوقیف خودروی حامل کالای قاچاق به ارزش سه میلیاردو100میلیون ریال در شهرستان میاندوآب خبر داد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد گفت: درپی کسب خبر واصله مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون ده چرخ اسکانیا پس از بارگیری کالای قاچاق در آدرس معلوم در شهرستان میاندوآب به مقصد شهرهای مرکزی ایران در حال حرکت است موضوع در دستور کار دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ حسن نژاد افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط،مأموران ، کامیون مورد نظر شناسایی و طی عملیاتی توقیف و مورد بازرسی قرار گرفت که در این بازرسی 1500کیلوگرم ضایعات برنجی و تعداد1485 توپ البسه خارجی قاچاق ومقدار 2542 متر پارچه پرده خارجی قاچاق کشف شد.

وی اظهار کرد: بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده سه میلیارد و 100میلیون ریال بر آورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب تصریح کرد: در این مورد دونفر دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند