اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروی چینی نخرید



اخبار,اخبار اقتصادی , خودروهای چینی

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از واردات خودروهای بی‌کیفیت چینی، نسبت به وجود افرادی در پشت پرده واردات خودروهای چینی هشدار داد.

جلیل جعفری بنه خلخال اظهار کرد: ما از وزارت صنعت می‌خواهیم جلوی دلالان را بگیرد؛ کسانی که با واردات ماشین‌های بی‌کیفیت چینی شاسی بلند و سواری بازار را از ماشین‌های آشغال چینی پر کرده‌اند.

وی واردات خودروهای چینی را موجب تضعیف تولید داخل و ایجاد رکود دانست و گفت: این کار همچنین اشتغال کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد و این در حالی است که صنایع خودروسازی می‌گویند نیروی مازاد دارند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه خودروهای بی‌کیفیت چینی خطرات جانی برای مردم دارند، تصریح کرد: این خودروها یکسری قوطی‌های خالی هستند که درون آنها پوچ است و معلوم نیست وزارت صنعت چطور مجوز واردات به این خودروها می‌دهد، چه کسانی پشت این کار هستند و چه پول‌هایی جابجا می‌شود.

جعفری با اعلام اعتراض شدید خود نسبت به این امر، گفت که نمایندگان مجلس می‌توانند با ابزار سوال و استیضاح خواستار پاسخگویی وزارت صنعت در مورد عدم جلوگیری از واردات خودروهای چینی بی‌کیفیت شوند.

 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
کمپین اخلال گر خودروی صفر نخرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این عکس ها را ببینید، جنس چینی نخرید


خودتان ببینید و قضاوت کنید آیا باز هم رقبت به خرید جنس چینی می کنید یا نه ؟؟؟؟