اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروی حامل محسن رضایی دچار سانحه شد


برخورد خودروی حامل محسن رضایی کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری با گاردریل اتوبان باعث خسارت جدی به خودرو شد و در عین حال وضعیت محسن رضایی خوب است و وی آسیبی ندیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم گفت: برخورد خودروی حامل محسن رضایی کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری با گاردریل اتوبان باعث خسارت جدی به خودرو شد و در عین حال وضعیت محسن رضایی خوب است و وی آسیبی ندیده است.

محمد رضا آقا باقری گفت: شب گذشته برخورد اتوموبیل حامل محسن رضایی با گاردریل اتوبان در محور زنجان - قزوین موجب بروز سانحه ی تصادف شد که در این تصادف خودروی حامل رضایی آسیب دید ولی خود آقای رضایی آسیبی ندیده است و وضعیت خوبی دارد.

وی با بیان اینکه محسن رضایی در حال آمدن به قم بوده است گفت: در حال حاضر آقای محسن رضایی در قزوین به سر می برد و برنامه ی وی در جمع دانشجویان دانشگاه قم و در سلسله نشست های گفتمان یازدهم لغو گردیده است.

وی در پایان گفت: احتمالا ایشان برای هفته ی آینده در این دانشگاه حضور پیدا خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
کوهنورد دچار سانحه شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سانحه در هواپیمای حامل محسن رضایی


هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی ماهان به شماره پرواز 613، که ساعت 22:30 شنبه شب از تهران عازم مشهد مقدس شده بود در فرودگاه شهید هاشمی نژاد این شهر دچار سانحه شد.

هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی ماهان که ساعت 22:30 شنبه شب از تهران عازم مشهد مقدس شده بود در فرودگاه شهید هاشمی نژاد این شهر دچار سانحه شد.

این هواپیما به شماره پرواز 613 که محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم یکی از سرنشینان آن بود، حدود ساعت 24، به هنگام فرود در باند فرودگاه به علت ترکیدگی چرخ جلو، با مشکل مواجه شد و به سختی فرود آمد.

بنابر این گزارش، این سانحه خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشته ولی برخی از مسافرین دچار جراحاتی شده اند که بلافاصله به درمانگاه منتقل و مداوا روی آنان صورت پذیرفته است.

محسن رضایی که خود نیز از ناحیه دست جراحت کوچکی برداشته در گفتگوی تلفنی با «تابناک»، ضمن اینکه حال عمومی خود و دیگر مسافرین را خوب اعلام کرد، از استرس شدید وارد شده به سرنشینان هواپیما خبر داد.

گفتنی است خبرنگاران تا این لحظه موفق به تماس با هیچ یک از مسئولین مربوطه جهت کسب اطلاعات بیشتر نشده است.

منبع: تابناک