اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروی جدید «آئودی» در راه بازار +عکس


محصول جدید آئودی با وجود افزایش قدرت موتور اما از مصرف سوخت بهینه تری برخوردار شده که می تواند نگاه های بسیاری را به خود جلب کند.

خبرگزاری مهر: محصول جدید آئودی ۲۰۱۶ Audi A۶ ۲.۰T Quattro نام داشته که مصرف سوخت آن در شهر، جاده یا ترکیبی به ترتیب در حدود ۷.۸، ۱۱.۳ و همینطور ۹.۲ لیتر در هر صد کیلومتر و در مقایسه با مدل ۲۰۱۵ کاهش ۱۰ درصدی داشته است. این خودرو از ویژگی هایی برخوردار است که می تواند تبدیل به گزینه متمایزی برای افرادی شود که به دنبال خودروی سرعتی هستند.

فیلم: خودروی جدید «آئودی» در راه است

مدل ۲۰۱۶ این خودرو نسبت به مدل ۲۰۱۵ با تغییرات زیادی همراه بوده و این مدل فاقد دیفرانسیل جلو مجهز به گیربکس جدید است و با گیربکس هشت دنده ای عرضه خواهد شد. A۶ ۲.۰T  Quattro با موتور ارتقاء یافته چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توروبوشارژ محصولات ولکس واگن با نام EA۸۸۸  عرضه می شود. قدرت آئودی مدل ۲۰۱۶ به ۲۵۲ اسب بخار و همینطور گشتاور ۲۷۳ افزایش پیدا کرده در حالی که قدرت آئودی مدل ۲۰۱۵ در حدود ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۸ پوند فوت بود.

فیلم: خودروی جدید «آئودی» در راه است

بنا به گزارشات منتشر شده، آئودی ۲۰۱۶ به محض دریافت موتور چهار سیلندری توربو وارد بازار خودروسازی می شود. این خودرو به ترمزهای قدرتمندی مجهز شده تا رانندگان تجربه متفاوتی از رانندگی داشته و احساس بودن در منزل به آنها القاء شود. موتور توربوشارژ چهارسیلندری بدون سر و صدا به قدرت آئودی می افزاید.

از دیگر تغییرات اعمال شده در این خودرو می توان به تغییرات مهمی در داخل خودرو اشاره کرد. رانندگان با استفاده از سیستم نشانگرهای MMI می توانند از پردازنده های سریعتری برخوردار شده و تصاویر با وضوح بیشتری بر صفحه نمایش ظاهر شوند. پورت های USB به مدل ۲۰۱۶ آئودی وارد شده اند تا این خودرو تبدیل به محصولی متفاوت شود.

فیلم: خودروی جدید «آئودی» در راه است

این محصول با قیمت پایه ۴۷۱۲۵ دلار عرضه خواهد شد که در مقایسه با ارزان ترین مدل «بی ام و»  ۵ Series و مرسدس بنزE-Class  به ترتیب ۴۰۰۰ و ۷۰۰۰ دلار ارزان تر است.


ویدیو مرتبط :
رابی؛ خودروی بدون راننده آئودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"آواتار" خودروی بدون در آئودی +عکس



سیستم پیشران این خودرو 4 موتور الکتریکی جداگانه است که در هر چرخ به صورت جداگانه تعبیه شده اند و قدرتی 544 اسب بخاری را برای این خودرو ایجاد می کنند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، آئودی یکی از شرکت های خودروسازی است که تا به حال طرح های بسیاری برای خودروهای آینده خود ارائه کرده است و البته سعی دارد بسیاری از آن ها را بسازد.
این شرکت طرحی را ارائه کرده است که با نام "آواتار" شناخته می شود و البته طرح آن را یک دانشجوی طراحی خودرو کشیده و بخشی از پایان نامه اش بوده است.

 آواتار,خودروی آواتار

 "ادوین کونان" طراحی است که این خودرو را با امکاناتی بسیار جالب طراحی کرده است که باعث می شود این خودرو در میان بهترین های آینده قرار بگیرد. سیستم پیشران این خودرو 4 موتور الکتریکی جداگانه است که در هر چرخ به صورت جداگانه تعبیه شده اند و قدرتی 544 اسب بخاری را برای این خودرو ایجاد می کنند و می تواند سرعتی بیش از 300 کیلومتر را برای این خودرو ایجاد کند.

 آواتار,خودروی آواتار

 نکته بسیار جالبی که در مورد آواتار می توان گفت این است که این خودرو هیچگونه دری برای سوار و یا پیاده شدن ندارد و برای ورود خروج باید از سقف آن استفاده کنید. سقف این خودرو از سه بخش ساخته شده است که باز شده و می توان از استفاده کرد.
نکته دیگر در مورد این خودرو سیستم کنترلی آن است. با توجه به سیستم خاصی که در آن وجود دارد خودرو را می توانید با استفاده از فرمان، جوی استیک و یا کتی کیبورد کنترل کنید و این انعطاف پذیری برای راحتی راننده تعبیه شده است.

 آواتار,خودروی آواتار

 چرخ های این خودرو نیز در محفظه های خاصی حضور دارند که هم از پوسیدگی و کاهش عمر آن ها کم می شود و هم این که به زیبایی خودرو افزوده است.
این خودرو به صورت تقریبی برای سال 2032 طراحی شده است اما آئودی اعلام کرده است که ممکن است نمونه هایی از آن را خیلی زودتر بسازد.

 آواتار,خودروی آواتار

 

 آواتار,خودروی آواتار

  منبع:yjc.ir