اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروی بازیکن پرسپولیس به سرقت رفت


بازیکن پرسپولیس که برای دریافت مطالبات خود به ساختمان این باشگاه مراجعه کرده بود، بعد از جلسه با مسئولان متوجه شد اتومبیلش به سرقت رفته است.

خبرگزاری مهر: بازیکن پرسپولیس که برای دریافت مطالبات خود به ساختمان این باشگاه مراجعه کرده بود، بعد از جلسه با مسئولان متوجه شد اتومبیلش به سرقت رفته است.

 افشین اسماعیل‌زاده که نیم فصل اول یکی از بازیکنان پرسپولیس بود و در نقل و انتقالات نیم فصل از سوی یحیی گل‌محمدی از این تیم کنار گذاشته شد و در لیست مازاد قرار گرفت، بعد از ظهر امروز دوشنبه برای دریافت مطالباتش به باشگاه مراجعه کرد.

اسماعیل‌زاده بعد از جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس و زمانی که قصد داشت باشگاه را ترک کند، متوجه شد اتومبیلش سر جایش قرار ندارد و آنرا به سرقت برده‌اند. این بازیکن پیشین پرسپولیس بلافاصله پلیس را در جریان این سرقت قرار داد.


ویدیو مرتبط :
حضور سارقان در محل سرقت و بازسازی صحنه سرقت خودروی پدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: سرقت از ماشین بازیکن پرسپولیس


بازیکن پرسپولیس که داغ‌دار دوست صمیمی‌اش هادی نوروزی است، مورد سرقت قرار گرفت.

جام جم آنلاین: بازیکن پرسپولیس که داغ‌دار دوست صمیمی‌اش هادی نوروزی است، مورد سرقت قرار گرفت.

مهرداد کفشگری بابت فوت دوست صمیمی‌اش یعنی هادی نوروزی بسیار ناراحت است، آن‌قدر ناراحت که فراموش می‌کند اتومبیل خود را به پارکینگ ببرد و بدتر از آن شیشه‌اش را بالا بکشد؛ تا بدین ترتیب خیلی راحت مورد سرقت قرار بگیرد.

کفشگری که از سرقت از اتومبیلش شکایت کرده می‌گوید فوت نوروزی برای او روحیه و حال و حوصله نگذاشته است.

عکس: سرقت از ماشین بازیکن پرسپولیس