اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروها و موتورهای توقیفی ترخیص می‌شوند


رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودروها و موتورسیکلت‌هایی که به دلیل ارتکاب تخلف‌های رانندگی و یا اجرای طرح‌های ترافیکی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند در هفته ناجا ترخیص می‌شوند.

ایرنا: رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خودروها و موتورسیکلت‌هایی که به دلیل ارتکاب تخلف‌های رانندگی و یا اجرای طرح‌های ترافیکی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند در هفته ناجا ترخیص می‌شوند.

سرهنگ سید تیمور حسینی افزود: دارندگان خودرو و موتورسیکلت در این هفته می‌توانند با داشتن مدارک لازم به ستاد ترخیص مراجعه و وسیله نقلیه توقیف شده خود را آزاد کنند.

وی عدم خلافی، رسید خودرو و موتورسیکلت یا دستور قضایی و ارایه مدارک مثبته مالکیت از مدارک تحویل وسیله نقلیه اعلام کرد و گفت: این اقدام شامل وسائط نقلیه‌ای که بنا به دستور مراجع قضایی و یا ارتکاب جرایم توقیف شده، نمی‌باشد.

حسینی با اشاره به اینکه بخش‌های خدمات‌رسان این مجموعه از جمله ستاد ترخص در هفته ناجا تا ساعت ۱۷ آماده ارایه خدمت به شهروندان هستند، اظهار کرد: خدمت‌رسانی مطلوب مهمترین هدف این مجموعه می‌باشد.

وی از توقف روزانه بیش از ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت در مناطق مختلف تهران خبر داد و گفت: برخورد جدی با وسائط نقلیه متخلف در پایتخت در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای «طرح ایست به احترام زندگی» در آینده نزدیک در تهران خبر داد و گفت: با اجرای این طرح شاهد سامندهی تردد در گذرگاه‌ها و تقاطع‌های پایتخت خواهیم بود.

حسینی بر لزوم کنترل و نظارت دقیق بر سرویس مدارس در تهران تاکید کرد و گفت: با همه توان با هرگونه بی نظمی در سرویس‌های مدارس برخورد خواهیم کرد.

وی داشتن برچسب توسط سرویس مدارس را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: مدیران مدارس در این رابطه وظیفه سنگینی دارند و باید کنترل و نظارت دقیق بر رفتار رانندگان داشته باشند تا خانواده‌ها احساس امنیت و آرامش کنند.


ویدیو مرتبط :
ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیفی به مناسبت عید غدیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترخیص وسائل نقلیه توقیفی تهرانی‌ها از شنبه



زمان ترخیص وسائل نقلیه توقیفی تهرانی‌ها


ترخیص وسائل نقلیه توقیفی تهرانی‌ها از شنبه

سردار حسین رحیمی از ترخیص خودروها و موتور سیکلت های توقیفی در هفته نیروی انتظامی خبر داد.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با   باشگاه خبرنگاران گفت: با مساعدت های پلیس راهور از شنبه 13 مهر ماه تمامی خودروها و موتور سیکلت های تهرانی که به پارکینگ منتقل شدند ترخیص می شوند.

این مقام قضایی افزود: این امتیاز به مدت یک هفته به مناسبت هفته نیروی انتظامی به مالکان خودروهای توقیفی داده شده است.
 
سردار رحیمی در خاتمه در خصوص آزاد کردن وسائل نقلیه توقیفی اظهار داشت: وسائل نقلیه توقیفی که پرونده قضایی دارند مشمول ترخیص نخواهند شد. /باشگاه خبر نگاران