اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروهای جدید پلیس در راه است


معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی گفت: براساس توافق با خودروسازان خودروهای خاص پلیس از این پس در داخل کشور تولید می شود.

 خبرگزاری مهر: معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی گفت: براساس توافق با خودروسازان خودروهای خاص پلیس از این پس در داخل کشور تولید می شود.

سردار علی عسکر اللهیار نژاد اظهار داشت: در سالجاری تجهیزات جدید و خودروهای تولید داخل را براساس نیازها و خواسته های تعریف شده برای نیروها خریداری می کنیم. پلیس به سمت استفاده از تولیدات داخل رفته است و تمامی تجهیزات و خودروهای خریداری شده تولید ملی هستند.

وی ادامه داد: نگاه نیروی انتظامی در تامین نیازها به سمت تولیدات داخل است و تجهیزات خارجی در پلیس به کمتر از یک درصد می رسد.

به گفته معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی، کار تطبیق خواسته های پلیس با محصولات داخل اغاز شده است و از خودروسازان خواسته ایم که محصولات خاص پلیس را تولید کنند. در هرجای دنیا خودروسازان برند خاص پلیس را تولید می کنند و ما نیز متناسب با نیاز در حال طراحی و تولید خودرو ویژه پلیس هستیم.

اللهیاری افزود: البته ممکن است برخی خودروها همانند خودروهای تولیدی پر تیراژ نیز مورد استفاده قرار گیرند اما برای خودروهای پلیس تجهیز و تقویت می شوند. به زودی خودروهای جدید وارد ناوگان خودرویی پلیس می شود.


ویدیو مرتبط :
خودروهای پلیس دوبی !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودروهای پلیس در سراسر جهان عوض می شوند + عکس



 

 

خودروهای پلیس در سراسر جهان عوض می شوند

 

سگ.وی جایگزین دوچرخه و اتومبیل در ماموریتهای معمولی نیروهای پلیس مانند دزد گیری شده است.بعداز ابتکار استفاده از خودروهای برقی موسوم به سگ.وی(segway) در کشورهایی مانند امریکا در سال ۲۰۰۵ ، اینک سایر نیروهای پلیس در سراسر جهان دست به انقلاب ابزاری در این زمینه زده و از خودروهای سرپایی دارای دو چرخ استفاده می کنند و بعنوان استاندارد آنرا پذیرفته اند.

 

خودروهای پلیس در سراسر جهان عوض می شوند

 

سگ.وی را فردی بنام دین امین اختراع کرده و شرکتی هم تحت این نام ساخته است. رنج قیمتی برای سگ.وی بین ۶ تا ۷ هزار دلار است که ماموران پلیس در ماموریتهای معمولی خود از آن استفاده می کنند.

 

خودروهای پلیس در سراسر جهان عوض می شوند

 

اینک پلیس چین نیز با طراحی و ساخت خودرویی مشابه نیروهای خود را به این ابزار مدرن و کارآ مجهز ساخته است./خبر آنلاین