اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروهای جایگزین مگان معرفی شدند



اخبار,اخبار اقتصادی,خودروهای جایگزین مگان

اخبار اقتصادی - خودروهای جایگزین مگان معرفی شدند

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: پیش خریداران مگان در صورت تمایل می‌توانند 3 خودروی سراتو، CS35 یا E2 را به عنوان خودروی جایگزین دریافت کنند.

محمدعلی قادری اظهار کرد: در گذشته 5500 خودروی مگان پیش فروش شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل عدم عمل به تعهدات از سوی شرکت رنو و تحویل ندادن قطعات، موفق به تولید این خودرو نشدیم خاطرنشان کرد: از 5500 خریدار خودروی مگان، تعداد 4400 نفر تاکنون خودروی جایگزین مدنظر را دریافت کردند.

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: تاکنون خریداران مگان می‌توانستند باقی محصولات سایپا از جمله پراید و تیبا را به عنوان خودروی جایگزین دریافت کنند و از این به بعد نیز می‌توانند از سراتو، با گیربکس دنده‌ای، CS35 و E2 به عنوان خودروی جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: قیمت سراتو با گیربکس دنده‌ای 70 میلیون تومان، CS35 معادل 83 میلیون تومان و E2 معادل 80 میلیون تومان تعیین شده است. بنابراین در صورت تمایل پیش‌خریداران مگان این خودروهای جایگزین به آن‌ها تحویل شده و مابه‌التفاوت نیز محاسبه خواهد شد.

قادری با بیان اینکه مگان با قیمت‌های مختلفی در گذشته به مشتریان فروخته شده است تصریح کرد: در صورت تمایل مشتریان قیمت فروخته شده، مگان به اضافه سود تاخیر مبلغ واریز شده تاکنون محاسبه شده و مابه‌التفاوت مبلغ به دست آمده با قیمت سایر محصولات موردنظر مشتریان از آن‌ها اخذ یا به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خریداران مگان در صورت تمایل می‌توانند از هفته آینده برای دریافت خودروهای جایگزین معرفی شده اقدام کنند.

 

اخبار اقتصادی - مشرق


ویدیو مرتبط :
اولین خودروی الکتریکی Faraday Future - جایگزین خودروهای بنزینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی خودروهای سدان روز ایران


راهنمای تصویری خرید خودرو، سدان بزرگ