اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروهای باقیمانده در تیم احمدی‌نژاد بیش از26دستگاه است



اخبار,اخبار سیاسی ,تخلفات دولت احمدی نژاد

 

 اخبار سیاسی - سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس  خبرداد:

خودروهای باقیمانده در تیم احمدی‌نژاد بیش از26دستگاه است

کمیسیون اصل 90 واقعا کمرش زیر بار پرونده تخلف های گوناگون دولت آقای احمدی نژاد خم شده است.ما هر روز شاهد باز شدن پرونده های جدیدی هستیم.هنوز پرونده های قبلی به نتیجه نرسیده است که پرونده های جدید ارایه می شوند.به همین منوال پیش برود و تخلف های بیشتری آشکار شود قطعا به کارشناسان بیشتری برای رسیدگی به پرونده ها نیاز داریم

هنوز هیج شکایتی از سوی دولت یازدهم به کمیسیون اصل 90 برای پیگیری 26 خودرویی که احمدی‌نژاد آنها را پس نمی‌دهد، نشده است. این خبر را مصطفی افضلی‌فرد به خبرنگار "تدبیر" گفته است.

او  می گوید:«متاسفم از اینکه باید یک خبر بدتر را اعلام کنم. باید بگویم تنها همین 26 خودرویی که در رسانه ها مطرح شده در اختیار مسوولان دولت قبل قرار ندارد.خودروهایی دیگری هم هستند که همچنان در اختیار مسئولان دولت قبل قرار دارند.»

با وجودی که نزدیک به یک سال است که محمود احمدی نژاد دفتر ریاست جمهوری را ترک کرده است اما رسانه ها می گویند هنوز نزدیکان او 26 خودروی متعلق به ریاست جمهوری را تحویل نداده اند. خودروهایی که محمود احمدی‌نژاد و حلقه اطرافیانش از پاسخ دادن درباره سرنوشت آن ها طفره می‌روند.

مصطفی افضلی‌فرد به خبرنگار اقتصادی "تدبیر" می‌گوید: «دولت یازدهم هنوز هیچ شکایت یا نامه‌ای درباره 26 خودرویی که تا به حال هم در اختیار دولت دهم است به کمیسیون اصل 90 ارایه نکرده است. در صورتی که دولت یازدهم شکایتی دراین رابطه به این کمیسیون داشته باشد ما موضوع بازگرداندن این خودروها را بررسی می‌کنیم.»

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده‌ تخلف‌های این چنینی از دولت قبل در کمیسیون اصل 90 وجود دارد افزود: «دولت نهم و دهم در این هشت سال تخلف‌های مالی گسترده‌ای انجام داده است که پس ندادن این 26 خودرو در مقابل آنها ناچیز است.اما ماجرای این 26 خودرو کم کم به عنوان نماد اصرار بر ادامه یک روند اشتباه خودش را نشان می دهد.جالب این است که مسوولان دولت قبل نیازی به این خودروها ندارند اما بر ادامه این اشتباه اصرار می کنند.»

او می‌گوید: «بر اساس اطلاعات ما تنها این 26 خودرو نیست که تیم آقای احمدی‌نژاد پس نمی‌دهد، بلکه خودروهای دیگری هم هستند که گویا  قصد بازگرداندن آنها به دولت یازدهم را ندارد.در واقع تعداد خوردوهای گم شده بیش از 26 دستگاه است.»

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس نهم در گفت و گو با "تدبیر" تاکید می کند: «اگر پرونده خودروها در کمیسیون اصل 90 به جریان بی‌افتد به طور قطع با جدیت این موضوع را پیگیری خواهیم. همانطور که در مورد پرونده‌هایی مانند پرونده آقای رحیمی ورود پیدا کردیم و قوه قضاییه در حال رسیدگی به این پرونده است.البته اگر ببینیم شکایت جدیی تا چند روز آینده ردباره این خودروهای گم شده به کمیسیون ارایه نمی شود خود ما در این باره طرح شکایت می کنیم  و به این موضوع ورود می کنیم.»

افضلی‌فر می گوید:« حجم تخلف های دولت آقای احمدی نزاد که کسی هم درباره آنها شکایتی نکرده اما در رسانه ها مطرح هستند بسیار زیاد و شگفتی آور است.مثلا درباره سرانجام پولی که دولت دهم از بانک مرکزی برای واردات یک میلیون و 600 هزار تن گندم به کشور گرفته بود اما نه گندمی وارد شد و نه پولی به بانک مرکزی برگردانده شد، کسی شکایت نکرده است و چنین پرونده‌ای در کمیسیون وجود ندارد اما بر اساس اطلاعات ارایه شده در رسانه ها  این موضوع در نخستین نشست کمیسیون اصل 90 بررسی خواهد شد.»

سخنگوی کمیسیون اصل 90 در گفت و گو با تدبیر تاکید می کند:« کمیسیون اصل 90 واقعا کمرش زیر بار پرونده تخلف های گوناگون دولت آقای احمدی نژاد خم شده است.ما هر روز شاهد باز شدن پرونده های جدیدی هستیم.هنوز پرونده های قبلی به نتیجه نرسیده است که پرونده های جدید ارایه می شوند.به همین منوال پیش برود و تخلف های بیشتری آشکار شود قطعا به کارشناسان بیشتری برای رسیدگی به پرونده ها نیاز داریم.» 

اخبار سیاسی - تدبیر

 


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

احمدی نژاد در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد

رئیس جمهور در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد امروز در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد و با سرمربی تیم ملی و بازیکنان گفت‌وگو کرد.

محمد عباسی وزیر ورزش، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و حمید سجادی معاون وزیر ورزش نیز همراه رئیس جمهور در تمرین حضور دارند.

تمرین تیم ملی امروز در ورزشگاه آزادی از ساعت 18 آغاز شده است.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه یک بازی حساس در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل با لبنان در ورزشگاه آزادی دارد./فارس