اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروهایی که ناگهان خاموش می‌شوند



اخبار,اخباراقتصادی, کیفیت خودروهای داخلی

اخیرا مشکلی جدید و بسیار خطرناک دامان برخی خودروهای پرتیراژ داخلی را گرفته و مستقیما سلامت و ایمنی سرنشینان آنها را تهدید می‌کند.

در روزهایی که صداهای غیرعادی و جا نرفتن دنده‌ها و کار نکردن ضبط صوت و امثال اینها، دیگر به مشکلات جاری و عادی مشتریان خودروهای ایرانی تبدیل شده، اخیرا مشکلی جدید و بسیار خطرناک دامان برخی خودروهای پرتیراژ داخلی را گرفته و مستقیما سلامت و ایمنی سرنشینان آنها را تهدید می‌کند.

به گزارش دنیای اقتصاد، داستان از این قرار است که به تازگی برخی از مالکان خودروهای پرتیراژ داخلی، با مراجعه به تعمیرگاه‌ها، عنوان می‌کنند خودروشان در حین حرکت خاموش می‌شود. هرچند برخی از مشتریان تاکید کرده‌اند امکان روشن شدن دوباره خودروشان پس از خاموشی ناگهانی، وجود دارد، اما هستند برخی دیگر که عنوان می‌کنند خودرو آنها پس از خاموش شدن، دیگر روشن نشده و باید حتما راهی تعمیرگاه شود.

تا به امروز البته هیچ خبری مبنی‌بر آسیب دیدن سرنشینان خودروهای دارای این عیب (خاموش شدن ناگهانی)، منتشر نشده است، با این حال، خودروسازان باید فکری به حال این معضل بکنند، چه آنکه اگر خودروهای موردنظر در سرعت بالا خاموش شوند، ممکن است خسارات جانی و مالی زیادی را از خود به جا بگذارند. در واقع ازآنجاکه خاموش شدن ناگهانی خودرو، قفل شدن فرمان و ترمز را به همراه دارد، کنترل خودروی موردنظر بسیار سخت خواهد بود و شاید هر کسی نتواند از پس آن بربیاید.

هر چند مشتریان ایرانی به بسیاری از مشکلات خودروهای تولید داخل عادت کرده و به اصطلاح با آنها کنار آمده‌اند، اما ایراداتی از این دست (خاموش شدن ناگهانی خودرو) که با سلامت و ایمنی آنها بازی می‌کند، به هیچ وجه قابل‌توجیه و پذیرفتنی نیست. در این شرایط، از یکسو خودروهای داخلی باید بدون هیچ عیبی در سیستم ایمنی، به‌دست مشتریان برسند و از سوی دیگر نیز باید اقدامات لازم برای فراخوان خودروهای معیوب، انجام شود.

 اخبار اقتصادی  -  دنیای  اقتصاد 


ویدیو مرتبط :
ناگهان خاموش - یادبود استاد پرویز مشکاتیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر ناگهان همه جهان خاموش شود،نه موبایل، نه بانک، نه اینترنت، هیچی!



اگر ناگهان همه جهان خاموش شود،نه موبایل، نه بانک، نه اینترنت، هیچی!

 خالی بندی پایان جهان در سال 2012 در امریکا هنوز ادامه دارد!

هنوز برخی می گویند پایان جهان نزدیک است و به همین دلیل خود و خانواده خود را برای چنین روزی آماده کرده اند.

فیلمهای امریکایی نیز به این موضوع هنوز دامن می زنند.

تصویری که می بینید متعلق به خانواده داگلاس در کلرادو است.آنها خود را برای جهان خالی آماده کرده اند. این تمام وسایل زنده ماندن در روز قیامت به سبک امریکایی است. 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 برخی از وسایلی که آنها تهیه کرده اند به شرح زیر است:

1- برنج، لوبیا، آجیل، نمک، قند، گندم، آرد 2.  غذاهای آماده منجمد 3. کنسرو، پنیر، کره و گوشت 4. آب برای حمام 5. دستگاه وکیوم ساز 6. دستگاه فشار 7. ظرف گلدان 8. گوشت کنسرو شده و بوقلمون 9. آش: گوشت گاو و مرغ 10.کیسه های نمک

11. فویل آلومینیوم 12. کیت کمک های اولیه، فندک، لامپ نوری UV، چسب 13. شمع 14. تخمه آفتابگردان. 15.ضد سرفه 16. مواد غذایی کنسرو بوقلمون 17. مواد غذایی کنسرو شده 18. کوله پشتی 72 ساعته 19. ذغال سنگ 20. سیب زمینی 21. گریل 22. اجاق خورشیدی 23. گوشت گاو 25. روغن زیتون 26.  کیت کمک های اولیه 27. مواد غذایی کنسرو کالاهای اساسی: برنج هویج خشک شده، پیاز 28. شیر خشک و تخم مرغ

29. مواد شوینده 30.خانواده داگلاس 31. بانک بذر  32. بلیچ 33. پاستا 34. سیب زمینی خرد شده 35. کالاهای اساسی 36. کنسرو متفرقه 37. کنسرو 38. پودر شکلات داغ 39. ژنراتور 40. مشعل 41. فیلتر آب 42. گرمکنها 43. ماسک جراح

ی 44. کوزه خالی برای کنسرو 45. کوزه فلفل 46. تفنگ، تفنگ و تپانچه 47. عسل 48. قوطی های ساردین 49. چادر 50. پنج قوطی گالن گاز 51. پانل های خورشیدی 52. شلنگ پلاستیکی

فیلم ها و سریال های تلویزیونی در امریکا هنوز به این موضوع دامن زده و آنرا دست مایه سناریوهای خود برای جذاب تر کردن فیلم ها قرار داده اند.

حدس زده می شود در امریکا 3 میلیون نفر با اعتقاد کامل به پایان جهان، خود را برای چنین روزی آماده کرده اند. نام این گروه از مردم را Preppers گذاشته اند.

تیم رالستون هم که در تصویر زیر می بینید یکی از پریپرس ها است که برای حفظ خود انواع و اقسام اسلحه را خریداری کرده و کنار گذاشته است.

وی بسته اختراعی برای زنده ماندن در چنین شرایطی درست کرده و کاسبی خوبی هم راه انداخته است./خبرآنلاین

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب