اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودروسازان قیمت های مصوب را رعایت نمی‌کنند! + جدول قیمت



قیمت مصوب خودرو تنها در سامانه 124 ؛

خودروسازان قیمت های مصوب را رعایت نمی‌کنند! + جدول قیمت

باوجود اعلام رسمی نرخ خودرو از سوی سازمان حمایت ، كمتر محصولی در نمایندگی های فروش یافت می شود كه با این قیمت ها خرید و فروش شود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

باشگاه خبرنگاران:به دنبال موافقت اعضای كمیته قیمت گذاری در تاریخ 12 مهرماه امسال ، قیمت انواع خودرو 10 تا 20 درصد افزایش یافت اما پس از گذشت حدود 20 روز از این ابلاغیه ، نمایندگی های فروش، زیر بار  این قیمت ها نرفته اند.

این در حالی است كه  جواد تقوی رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرده که نرخ‌های درج شده بر روی سامانه 124 قیمت فروش خودرو به مصرف‌کننده بوده و هرگونه اضافه دریافتی نسبت به آن تخلف است.

وی تصریح كرد:نرخ‌های درج شده برروی سامانه 124 قیمت فروش خودرو به مصرف‌کننده بوده و شامل تمام هزینه‌های مربوط یه مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و غیره  است بنابراین هرگونه اضافه دریافتی نسبت به این قیمت‌ها با هر عنوانی که صورت گیرد، تخلف محسوب می شود.

اما بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ما از نمایندگی های مجاز ، محصولات در عاملیت های فروش به نرخ آزاد فروخته می شوند و خبری از قیمت های مصوب سازمان حمایت نیست.

البته تنها برخی محصولات كه تقاضای بالایی ندارند همچون سمند و تیبا ، نزدیك به قیمت مصوب ، خرید و فروش می شوند.

در جدول زیر فاصله میان عرضه نمایندگی ها و قیمت های مصوب سازمان حمایت قابل مشاهده است:



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 

 


ویدیو مرتبط :
مجلۀ خبری: قیمت مصوب سیب و پرتغال شب عید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت مصوب جدید برخی خودروها + جدول



قیمت مصوب جدید برخی خودروها + جدول

نیو مزدا 95 و تیانا 109 میلیون تومان است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب