اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

خودداری احمدی نژاد از استفاده از شیشه ضدگلوله



 

 

خودداری احمدی نژاد از استفاده از شیشه ضدگلوله

 

محمود احمدی نژاد شب گذشته در مراسم در جنوب بیروت، از قرار گرفتن در محل حفاظت شده خودداری کرد.

احمدی نژاد شب گذشته در تجمع بزرگی که توسط حزب الله و جنبش امل تدارک دیده شده بود، شرکت کرد اما هنگام سخنرانی از حضور پشت تریبونی که شیشه ضدگلوله نصب شده بود، خودداری کرد.

احمدی نژاد از تریبون معمولی استفاده کرد و مترجم وی مجبور شد پشت تریبونی مستقر شود که جلوی آن شیشه ضدگلوله نصب شده بود...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
خودداری هاشمی رفسنجانی از قرار گرفتن در کنار احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخست وزیر سابق عراق: آقای احمدی نژاد! این خلیج، خلیج ع ر ب ی است؛ مهم نیست که دیگران آن را چه خطاب می کنند/ یادتان باشد که شما خیلی از زبان ما در سازمان ملل استفاده می کنید!



  نخست وزیر سابق عراق,خلیج ع ر ب ی,سرزمین اعراب,ایاد علاوی

 

نخست وزیر سابق عراق: آقای احمدی نژاد! این خلیج، خلیج ع ر ب ی است؛ مهم نیست که دیگران آن را چه خطاب می کنند/ یادتان باشد که شما خیلی از زبان ما در سازمان ملل استفاده می کنید!

هر گونه اشغال سرزمین اعراب را غیرقابل قبول می دانیم و به آقای احمدی نژاد یاداور می شویم که این خلیج، خلیج ع ر ب است و مهم نیست که دیگران آن را چه خطاب می کنند ولی حقیقت آن است که این خلیج یک دریاچه عربی است که اعراب در سواحل مختلف آن زندگی می کنند.

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جنبش وفاق ملی عراق به رهبری ایاد علاوی نخست وزیر سابق این کشور، طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن سخنان احمدی نژاد در جزیره ابوموسی گفت: ایران برای فرار از بحران داخلی به دنبال ایجاد بحران در کشورهای عرب همسایه است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، در این بیانیه آمده است: سخنان احمدی نژاد از یک سرزمین عربی اشغال شده بیان شده است!

 

در ادامه این بیانیه آمده است: ما هر گونه اشغال سرزمین اعراب را غیرقابل قبول می دانیم و به آقای احمدی نژاد یاداور می شویم که این خلیج، خلیج ع ر ب است و مهم نیست که دیگران آن را چه خطاب می کنند ولی حقیقت آن است که این خلیج یک دریاچه عربی است که اعراب در سواحل مختلف آن زندگی می کنند.

در بیانیه جنبش وفاق ملی عراق آمده است: اعراب کسانی هستند که پیام اسلام را حمل کرده و زبان قرآن را به دیگران منتقل کردند که در نتیجه آقای احمدی نژاد از آن در صحن عمومی سازمان ملل استفاده می کند!

 

در پایان این بیانیه ی توهین آمیز آمده است: خدا به ما لطف کرد و خانه اش را در عربستان قرار داده و هر ساله بسیاری از مسلمانان از جمله احمدی نژآد و ایرانیان زنده و مرده به انجا می روند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، شایان ذکر است که جنبش وفاق ملی عراق از سوی عربستان و قطر حمایت ملی می شود و هم اکنون از قدرت بسیار کمی در دولت عراق برخوردار است./انتخاب